Близько 12% українців, які мали телевізори, зараз за межами своїх домівок або без зв'язку – дослідження
"Детектор медіа" повідомляє, що з 23 лютого до 8 березня обсяги даних телевізійної панелі, які отримуються від сімей, скоротилися на 12%. Це дозволяє припустити, що близько 12% українців, які мали телевізори, зараз за межами своїх домівок або перебувають удома, але там не працює мобільний зв’язок чи немає електрики.
Водночас дані за областями мають велику похибку: вони не відбивають реальної картини в області точно, але є найкращими з доступних і швидких досліджень.
У період із 21 лютого до 8 березня вмикання телевізора зменшилося з 90% до 74% (падіння на відносні 18%). 24 лютого був днем високого інтересу – 94% ввімкнули телевізор. Далі телебачення почало втрачати увагу. Споживання телебачення зросло в середньому на одну астрономічну годину на добу.
Повний текст дослідження, що відбувається з українською теле- та інтернет-аудиторією під час війни, читайте за посиланням.
Help us be even more cool!