ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Бізнес витратить цього року на рекламу в інтернеті більше, ніж на традиційні ЗМІ, – GroupM

24.06.2020, 13:25
Фото – з мережі Інтернет
Фото – з мережі Інтернет

Витрати бізнесу на рекламу в інтернеті цього року вперше перевищать витрати на рекламу в традиційних ЗМІ. Такий прогноз дає агентство GroupM, що належить британському рекламному концерну WPP, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на Financial Times.

Як пише видання, зміни, що назрівали в рекламному секторі, були пришвидшені пандемією коронавірусу.

Згідно з прогнозом GroupM, глобальний обсяг витрат на рекламу 2020 року становитиме $530 млрд, і на частку інтернет-реклами (без урахування власної онлайн-реклами традиційних ЗМІ) припадатиме більш ніж половина цієї суми.

Загальний показник витрат, як очікується, зменшиться на 11,8% цього року, і втрати будуть розподілені між старими й новими формами реклами нерівномірно, зазначають експерти GroupM.

За оцінками агентства, річні витрати бізнесу на інтернет-рекламу, зокрема в сервісах Google, Facebook та Alibaba, зменшаться на 2,4%, тоді як витрати на розміщення реклами в традиційних ЗМІ, включно з телебаченням і газетами, впадуть на 20,7% навіть з урахуванням їхньої власної онлайн-реклами.

“Останні три місяці ми спостерігали пришвидшення зростання ринку інтернет-реклами. Це пов'язане з різким стрибком кількості людей, які почали проводити час онлайн, а також зростанням онлайн-шопінгу, обсяги якого переважно збережуться”, – зазначив засновник рекламного агентства The&Partnership Джонні Горнбі.

Витрати малого бізнесу на рекламу стають дедалі важливішою частиною ринку, і саме вони “є основною причиною того, що частка витрат на інтернет-рекламу перевищить 50% усіх рекламних витрат”, сказав аналітик GroupM Браян Візер.

Згідно з прогнозом GroupM, витрати бізнесу на телевізійну рекламу у 2020 році впадуть на 17,6% і збільшаться на 6% у 2021 році, на рекламу в газетах – зменшаться відповідно на 26% і 2,5% цього і наступного року.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!