ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Більшість українців не готові платити за контент - дані КМІС

20.09.2018, 11:44
Kyiv Media Week
15% українців готові сплачувати за контент, коли 77,1% опитуваних це робити не готові, – такі дані опитування оприлюднив генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) Володимир Паніотто під час конференції “Ринок Pay TV в Україні” в межах міжнародного медіафоруму Kyiv Media Week. Про це пише “Детектор медіа”. За даними опитувань КМІС, 32,2% українців платять за телебачення (йдеться не про не разову купівлю устаткування, а про регулярну оплату протягом останніх трьох місяців), а 66% – не платять. Не змогли дати відповіді на запитання 1,7%. Водночас дослідження виявило, що 15% українців готові сплачувати невеликі додаткові кошти (орієнтовно 30 грн) за те, щоб переглянути контент, який їх цікавить: певний фільм, серіал, спортивну програму. Не готові платити за контент 77,1%. Не змогли дати відповіді на запитання 7,9%. При цьому загальнонаціональне телебачення є джерелом інформації для 76–97% українців (широкий діапазон зумовлений тим, що опитані могли вибирати кілька варіантів відповідей про джерела інформації). Інтернет є джерелом інформації для 50% опитаних, але користувачі не дуже йому довіряють і чекають, доки інформація з’явиться на телебаченні. Серед тих, хто готовий платити додаткові кошти за контент, люди як з не дуже високим рівнем матеріального забезпечення (їм вистачає на харчування, необхідний одяг, життя), так і середнім рівнем (вистачає на інші покупки, крім дорогих речей), з вищою освітою, кваліфіковані спеціалісти, які розмовляють вдома українською мовою, живуть на заході України, чоловіки віком 40–49 років.    
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!