ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Більшість кримчан повністю перейшли на російські ЗМІ – опитування

05.06.2014, 12:24

Жителі Криму майже повністю перейшли на російські засоби інформації: на відміну від 2012 року, коли п?ятірка найпопулярніших джерел інформації була українською, у 2014 році вона повністю складається з російських мас-медіа. Про це свідчать результати опитування, проведеного американською Радою директорів мовлення і дослідницьким Інститутом Геллапа, повідомляє Радіо Свобода.

Загалом, згідно з підсумками дослідження, відключення у деяких регіонах російських і українських каналів суттєво не вплинуло на медіа-вподобання жителів України. «Лише один із п?яти кримчан сказав, що припинення мовлення деяких українських телеканалів змінило його медіа-звички, і лише один із десяти жителів України за межами півострова сказав, що припинення мовлення російських каналів змінило його медіа-звички», – розповіли автори дослідження.

Також, за даними дослідження, 83% опитаних кримчан вважають, що результати «референдуму» 16 березня, імовірно, відображають реальні прагнення жителів півострова. 74% кримчан висловили переконання у тому, що майбутнє півострова буде кращим саме у складі Росії.

Опитування також продемонструвало, що якщо в західних, північних і центральних регіонах України респонденти прихильніше ставляться до участі США у розв?язанні кризи в Україні, тоді як на сході, півдні і в Криму опитані висловлюють своє позитивне ставлення до Росії.

«Єдине, в чому опитані з усієї країни досягли консенсусу, – в тому, що вони негативно сприймають будь-яке іноземне втручання в ухвалення рішень щодо майбутнього країни», – повідомили автори дослідження.

Дослідження тривало з 21 до 29 квітня 2014 року. Опитано 1400 респондентів віком від 15 років у всіх регіонах, окрім Криму, а також 500 осіб, які живуть на території півострова.    

Liked the article?
Help us be even more cool!