ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Більшість американців, готових платити за новини, заможні – дослідження

21.10.2022, 13:36
Фото – theasian.asia
Фото – theasian.asia

Близько чверті американців коли-небудь платили за новини безпосередньо. Ті, хто платив, зазвичай заробляють понад 150 тисяч доларів на рік. Про це йдеться в дослідженні компанії Gallup і Knight Foundation, повідомляє NiemanLab.

Як зазначають дослідники, дуже важко знайти щось, щодо чого американці погоджуються, але одним із зазначених питань є таке: понад половину вважають, що головним джерелом фінансування новин має бути реклама.

У новому дослідженні національно репрезентативній вибірці з 5593 дорослих американців поставили декілька запитань щодо плати за новини. Результати виявилися цікавими: наприклад, згадана вище теза про рекламу була одним з геть нечисленних питань про фінансування новин, стосовно яких погодилося понад 50% американців.

Щодо решти запитань думки людей розділилися. Наприклад, найбагатші американці набагато частіше, ніж американці з інших груп доходу, стверджують, що основним джерелом коштів для ЗМІ мають бути особисті пожертви. Водночас дослідники зауважують, що серед найбідніших американців думка про те, що головним джерелом фінансування новин має бути держава, є значно поширенішою, ніж серед людей з вищим прибутком.

Близько чверті американців коли-небудь платили безпосередньо за новини. Не дивно, що ймовірність такого досвіду значно вища серед американців, які заробляють понад 150 тисяч доларів на рік, ніж серед груп з будь-яким іншим прибутком (навіть у діапазоні від 100 до 150 тисяч доларів), йдеться в дослідженні.

Загалом люди не згодні, щоб клієнти-платники дізнавалися новини раніше за інших, – хоча молодші дорослі ставляться до цієї ідеї (а також до інших моделей оплати) відкритіше, ніж старші дорослі.

Найпоширенішим шляхом платити за новини виявилася підписка. Так, 15% з тих, хто платив за новини, також зазначили, що робили “мікроплатежі” або платили за “одноденний доступ”.

Лише один відсоток респондентів, які “намагалися відкрити новину онлайн і мали платити гроші, щоб читати чи дивитися далі”, зазначили, що готові просто сплатити. Водночас майже половина заявила, що спершу спробувала б знайти цю новину безкоштовно в іншому медіа.

Серед тих, хто платив за новини, демократів на 14% більше, ніж республіканців. Американці з вищою освітою з удвічі більшою ймовірністю платили за новини, ніж американці, які не закінчили чотири роки навчання в коледжі.

Повний звіт доступний за посиланням.

Liked the article?
Help us be even more cool!