ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

"Батьківщина", "Самопоміч" та РПЛ витратили найбільше грошей на рекламу - КВУ

13.08.2018, 14:55

Упродовж квітня-червня парламентські політичні партії сукупно витратили 150,2 млн грн. Більшість коштів, третину всієї суми, було спрямовано на оплату рекламних матеріалів – 46,3 млн. При цьому партії купували рекламу переважно за кошти, отримані з Державного бюджету України. Про це йдеться в дослідженні Комітету виборців України, повідомляється на сайту КВУ.

Згідно з дослідженням, найбільше на рекламу витратила ВО “Батьківщина” – 24,8 млн грн. Із них 20,8 млн грн було витрачено на рекламу по телебаченню і 3,7 млн – на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти).

На другому місці за витратами на рекламу “Самопоміч” – 6,6 млн. Традиційно, зауважує КВУ, більшість коштів партія спрямувала на партійну газету – 5,4 млн. Майже мільйон було витрачено на рекламу по ТБ і радіо.

Інфографіка – КВУ

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на рекламу 6,5 млн. Найбільше, 4,7 млн, було витрачено на рекламу по телебаченню.

“Опозиційний блок” витратив на рекламу 4,2 млн. Із них 3,2 млн було витрачено на рекламу по ТБ, 1 млн – на зовнішню рекламу.

БПП витратив на рекламу 3,1 млн, “Народний Фронт” – 0,9 млн.

Таким чином, зауважує Комітет виборців України, на рекламу було спрямовано 78% коштів із загальних витрат ВО “Батьківщина”, 49% – РПЛ, 27% – “Опозиційного блоку”, 21% – “Самопомочі”, 10% – БПП, 4% – НФ.

“Самопоміч”, “Опозиційний блок”, БПП, НФ витратили на оплату реклами державні кошти, “Батьківщина” поєднала державні кошти із власними грошима партії.

Щодо інших витрат, йдеться в дослідженні, то партії також витрачали кошти на утримання осередків (27,6 млн), заробітну плату (22,6 млн), оплату послуг і матеріальні витрати (21,4 млн) та оренду (16,3 млн).

“У ІІ кварталі парламентські партії продовжили витрачати кошти платників податків на політичну рекламу. Такі дії підривають саму ідею державного фінансування. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти (законопроект №6026)”, – зазначив голова КВУ Олексій Кошель.

Дані на основі звітів партій за ІІ квартал 2018 року про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІ квартал, які мали бути подані до 9 серпня.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!