ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Австралія зобов'яже Facebook і Google платити ЗМІ за використання контенту

31.07.2020, 12:12
Фото - rtvi.com
Фото - rtvi.com

Австралія планує змусити Facebook та Google платити медіакомпаніям за новини. Відповідний проект підготувала австралійська комісія з питань конкуренції та захисту споживачів.

Про це йдеться на сайті казначейства Австралії, повідомляє LB.ua з посиланням на Reuters.

Це стало наслідком розслідування ситуації на медійному ринку і позицій на ньому американських технологічних компаній. В кінці минулого року уряд Австралії запропонувало Facebook і Google добровільно домовитися з медіакомпаніями про умови використання їхнього контенту.

Ці переговори зайшли в глухий кут. Тепер якщо угоди не буде досягнуто протягом 45 днів, рішення буде прийнято на рівні уряду.

Google заявив, що державне регулювання ігнорує “мільярди кліків”, які пошуковик дає австралійським ЗМІ щорічно. “Воно дає бізнесу та інвесторам тривожний сигнал про те, що австралійський уряд втрутиться замість того, щоб дозволити ринку працювати. Це не зробить нічого для вирішення фундаментальних викликів щодо створення бізнес-моделі, придатної для цифрової епохи”, - сказав керуючий директор Google в Австралії та Новій Зеландії Мел Сілву.

Австралійські ЗМІ, навпаки, підтримали урядову ініціативу. “Поки інші країни говорять про несумлінну і згубну поведінку технічних гігантів, уряд Австралії приймає перші в світі заходи”, - сказав глава News Corp Australia Майкл Міллер.

За останні 10 років в Австралії зникло понад три тисячі робочих місць для журналістів. Це пов'язано з тим, що рекламна виручка, яка раніше йшла в медіа, почала осідати в кишенях Google і Facebook. З кожних 100 австралійських доларів, які витрачаються на інтернет-рекламу, крім оголошень, приблизно третина потрапляє в Google і Facebook.

Liked the article?
Help us be even more cool!