Агенція “Або” запустила проєкт про культуру донатів в Україні під час війни
Агенція “Або” запустила YouTube-проєкт “Збір на Україну”. Він досліджує культуру донатів в Україні на допомогу війську після повномасштабного вторгнення.
Про це повідомила коменда проєкту у пресрелізі.
В перших двох епізодах ведуча Саша Вазіанова разом з волонтерами розповідають, як запустити свій перший збір. Також обговорюють досвід роботи менторів у командних зборах.
Ведуча Саша Вазіанова – активістка, фотографка та графічна дизайнерка Благодійного фонду Сергія Притули. Вона закрила збори на ЗСУ на понад 2,2 млн грн.
“Моя особиста мотивація – це пояснити людям, як працюють збори. Я розумію, що я сама не зберу стільки, скільки треба військовим. Хочу, щоб людей, які збирають на військо, ставало більше. Якщо ми зараз цього не зробимо, то ніхто не зробить. Хочу, щоб люди об'єдналися навколо однієї справи, максимально важливої для держави на даний момент”, – каже ведуча.
Авторка і режисерка проєкту Тетяна Комунар зазначає, що після першого випуску до редакції написали люди, що наважилися відкрити збір, переглянувши програму.
“Тому основна аудиторія – це люди, які хочуть бути корисними, але їм трохи не вистачає інформації, як працюють збори, та віри в себе. Ми це питання і намагаємось закрити нашим проєктом. Все більше і більше людей залучені в війну, і вони потребують нашої єдності. Багато людей ще ніколи не збирали донати і не знають, наскільки це легко чи важко. Зараз час приєднатися та спробувати”, – говорить Тетяна Комунар.
В наступних епізодах команда досліджує, які факапи можуть очікувати волонтерів під час зборів, як працюють “гастрольні збори” та загалом психологія донатів.
Випуски публікуватимуть на новому каналі “Однеціле”.
Help us be even more cool!