Adobe анонсував нові програми для генерування зображень

Компанія Adobe анонсувала запуск нової технології генерування зображень, яка "надихатиметься" завантаженою картинкою й копіюватиме її стиль. У такий спосіб компанія намагається конкурувати зі стартапами, що загрожують її основному бізнесу, пише Reuters.
Генератори зображень на кшталт Midjourney і Stable Diffusion можуть переманити клієнтуру Adobe – творчих фахівців, які користуються продуктами програми на кшталт Photoshop.
Компанія відреагувала, розпочавши активне розроблення власної версії нової технології й інтеграції її у свої програми.
Adobe, яка обіцяє своїм клієнтам, що згенерованим зображенням не загрожуватимуть юридичні проблеми, заявила, що за допомогою нових інструментів уже були "створені" 3 мільярди зображень – 1 мільярд лише за останній місяць.
До нового покоління програм входитиме функція "Генератор відповідників". Як і старіший інструмент Adobe, вона даватиме користувачам змогу згенерувати зображення з кількох слів. Втім, користувачі також зможуть завантажити від 10 до 20 картинок, які стануть базою згенерованого контенту.
Елай Ґрінфілд, голова з питань технологій у відділі цифрових послуг Adobe, заявив, що метою компанії є дати великим брендам завантажувати купку фотографій продукту чи персонажа й за допомогою генеративної технології автоматично "створювати" сотні чи тисячі зображень для різних потреб, як-от вебсайтів, друкованої реклами й промокампаній у соцмережах.
"Здобування всіх цих зображень було ручною роботою аж донедавна – треба було не лише зробити фотографії, а й опрацювати їх", – повідомив Ґрінфілд Reuters.
"Частина фотографування муситиме перейти в галузь віртуальної фотографії, коли ти повністю генеруєш зображення. Втім, багато чого відбуватиметься так, що ти робиш певний обсяг традиційного фотографування чи традиційної творчої праці, а потім адаптуєш результат за допомогою генеративної технології".
У вівторок Adobe також запустив інструменти генерування векторних зображень, які легко збільшувати чи зменшувати й використовувати для логотипів та ярликів, і програми для генерування шаблонів брошур та інших речей.
За словами Ґрінфілда, ціни на продукти компанії водночас не зміняться.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!