Три найпоширеніші теми, за якими звертаються до ChatGPT, – це практичні поради, пошук інформації та написання текстів (на це припадає 80% усіх сесій). 

Про це йдеться в новому дослідженні науковців з університетів Гарвард і Д’юк у співпраці з OpenAI. Дослідження вивчало, як саме люди користуються ChatGPT від його запуску в листопаді 2022 року і до липня 2025-го. За цей час сервісом почали користуватися близько 10% дорослого населення світу. 

За даними дослідження, перші користувачі були переважно чоловіками, однак гендерний розрив швидко звузився, а темпи зростання виявилися вищими в країнах з нижчими доходами.

Дослідники, застосувавши автоматизований аналіз репрезентативної вибірки розмов, виявили, що переважна більшість звернень до ChatGPT не є пов’язаними з роботою (понад 70% усіх випадків використання). Водночас робоче застосування ChatGPT поширеніше серед освічених фахівців у високооплачуваних професіях.

Разом з тим запити на програмування чи самовираження займають відносно невеликі частки.

Загальний висновок дослідження: ChatGPT створює економічну цінність через підтримку ухвалення рішень, і це особливо помітно у висококваліфікованих інтелектуальних професіях.