ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

75% локальних медіа в умовах війни потребують фінансування, 64% – технічної підтримки – дослідження

28.07.2022, 17:31

Фінанси є ключовою потребою українських локальних медіа в умовах війни. Про це йдеться в дослідженні, проведеному Львівським медіафорумом, повідомляє "Детектор медіа".

За допомогою особистих інтерв’ю експерти опитали 61 українську локальну редакцію. З них 53 виокремили потребу забезпечити фінансову стабільність.

75% редакцій вказують на вже наявну потребу додаткового фінансування. 25 % зазначають, що наразі не мають гострої потреби у фінансовій підтримці, оскільки на цей час їх підтримують засновники, донори чи меценати.

39% опитаних редакцій озвучували бажану фінансову підтримку в діапазоні 30–60 тисяч гривень на місяць.
32% говорили про потребу фінансової підтримки 70–100 тисяч гривень на місяць.
20% озвучували суми від понад 100 до 200 тисяч гривень.
21% редакцій не зверталися по грантову підтримку (як і до повномасштабного вторгнення), але виявляють інтерес до такої допомоги.

На другому місці – запит на технічну підтримку: вона потрібна 64% опитаних. Запити на посилення власної та командної безпеки висловили 43% опитаних редакцій. На повні комплекти амуніції: каски, бронежилети та аптечки, є запит у восьми редакцій.

26% опитаних редакцій вказали, що стикалися з безпосередньою фізичною загрозою життю та здоров’ю, 38% – отримували різні погрози, 61% – зазнав кібератак.

Майже 80% частково або всією командою змінили місце перебування редакції з регіонів, де тривали чи тривають активні бойові дії. 20 % не змінили місця праці. Редакції, які є на другій лінії, – 50/50 – не переміщувалися, або частина команди виїхала з регіону.

Серед інших країн, до яких виїжджали медійники, найчастіше фігурує Польща (п'ять згадок) та Німеччина (три згадки). По одній редакції згадували про виїзд своїх співробітників до Молдови, Румунії, Угорщини, Франції, Швеції, Ізраїлю, Фінляндії.

Психологічної підтримки потребують 36% редакцій.

Менш ніж третина редакцій вказали, що не мають потреби в додаткових працівниках, а 72% редакцій потребують поповнення команд.

Вибірку щодо регіонів ухвалено на старті дослідження на початку квітня. До середини травня картина фронту дещо змінилася. Основний склад трьох редакцій з усіх опитаних на момент дослідження перебував на тимчасово окупованих територіях.

Координатор дослідження – Ігор Балинський, медіаексперт, співзасновник видавництва "Човен", координатор Центру комунікаційних досліджень і аналітики Networks, експерт проєктів ОБСЄ в Україні.

Керівниця дослідницької групи – Зоя Красовська, аналітикиня медіа, координаторка моніторингових проєктів Центру комунікаційних досліджень і аналітики Networks.

Liked the article?
Help us be even more cool!