5 жовтня – презентація дослідження Фонду Томсон Ройтерз "Медіаспоживання та аналіз аудиторії в Україні"

Фонд Томсон Ройтерз запрошує 5 жовтня взяти участь у презентації дослідження “Медіаспоживання та аналіз аудиторії в Україні”. Про це повідомляється на сайті фонду.
Фонд замовив дослідження, щоб надати незалежним медіа в Україні інформацію про ключову аудиторію та визначити додаткові заходи, які можуть зміцнити довіру до їхньої основної аудиторії. Звіт можна отримати тут англійською, українською та російською мовами.
Під час онлайн-дискусії українські медіаексперти розкажуть більше про те, як результати аналізу аудиторії впливають на роботу незалежних медіа.
Захід проходитиме українською мовою із синхронним перекладом англійською.
Спікери:
Ніна Кур’ята – керівниця команди проєкту “Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства” Фонду Томсон Ройтерз;
Олег Науменко – координатор проєкту та радник з моніторингу і оцінки проєкту “Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства”, Фонд Томсон Ройтерз;
Оксана Романюк – виконавча директорка ГО “Інститут масової інформації”, членкиня Наглядової ради Суспільного мовника;
Олена Дуб – журналістка, медіаконсультантка і менторка із соцмедіа для проєкту “Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства” Фонду Томсон Ройтерз.
Захід розпочнеться об 11:30 (київський час), 9:30 (лондонський час).
Посилання на реєстрацію – тут.
Дослідження проведено за підтримки Міністерства закордонних справ, у справах співдружності і розвитку Великої Британії в межах проєкту "Підтримка незалежних медіа у країнах Східного партнерства" спрямованого на розбудову спроможностей незалежних ЗМІ в Україні, Грузії та Молдові для створення якісної журналістики.
Help us be even more cool!