ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

30 європейських країн вимкнули зі свого ефіру російські пропагандистські канали

28.03.2022, 17:51

Станом на 28 березня 30 країн Європи повністю або частково вимкнули зі свого ефіру російські пропагандистські канали. Водночас європейські регулятори й медіа і далі посилюють підтримку України в інформаційному просторі: кількість країн, у яких транслюються радіо- і телепрограми українською мовою, постійно збільшується. Про це повідомляє Нацрада з питань телебачення та радіомовлення.

 

 🔘 Румунія
Згідно з рішенням Національної аудіовізуальної ради (CAN), румунські кабельні компанії можуть, навіть не вимагаючи угод від правовласників, ретранслювати два українські телеканали – "Рада" і "Еспресо".

 🔘 Велика Британія
Регулятор Великої Британії відкликав ліцензії RT. Українським мовникам запропоновано транслювати свої програми в ефірі країни на базі британських платформ (наприклад Sky, Virgin, Freesat і Freeview).

 🔘 Німеччина
Відомі німецькі телеканали RTL і ntv невдовзі запускають програму новин українською мовою.

 🔘 Чехія
У Празі в складі медіагрупи "Медіа Богемія" розпочало мовлення Радіо Україна. Його контент спрямований на підтримку українських громадян, які залишили свою країну, рятуючись від російської агресії.

 🔘 Польща
Регулятор Польщі заборонив російські канали, замість них транслюються українські телеканали. Найбільший польський радіомовник RMF Group створив українськомовне радіо "Ви слухаєте RMF Україна!". У випусках новин радіостанції цілодобово надається корисна інформація для українських біженців у Польщі.

 🔘 Бельгія
У Фламандській громаді Бельгії російські пропагандистські канали були видалені з кабельного телебачення та інших платформ.

 🔘 Нідерланди
Російські телеканали "Russia Today", "Sputnik" не проліцензовані й не розповсюджуються в місцевих кабельних або наземних мережах Нідерландів. Регулятор з питань медіа країни рішуче націлений на те, щоб припинити поширення дезінформації і мови ненависті, що надходять від Russia Today, Sputnik та інших підконтрольних російській державі ЗМІ.

 🔘 Греція
Регулятор Греції заборонив трансляцію російських каналів та заблокував доступ до вебсторінок російських медіа.

 🔘 Молдова
Регулятор Молдови заборонив російські й білоруські канали, а також телеканал "МИР".

 🔘 Естонія
Регулятор Естонії тимчасово зупинив ретрансляцію програм російського походження.

 🔘 Литва
Регулятор Литви тимчасово зупинив ретрансляцію програм російського походження.

 🔘 Латвія
Регулятор Латвії обмежив трансляцію 28 програм, пов’язаних з Росією і Білоруссю, а також на початку березня заблокував вебресурси, пов’язані зі Sputnik та іншими ЗМІ Росії. Найближчими днями телеканал "Україна 24" буде доступним безкоштовно в межах наземного мовлення на території Латвії.

 🔘 English Club TV
Британський English Club TV заборонив російським телевізійним мережам та операторам використовувати його сигнал.

 🔘 EBU
Європейська мовна спілка тимчасово зупинила діяльність росіян в організації.

 🔘 EPRA
Європейська платформа регуляторних органів (EPRA) підтримала заклик Національної ради до боротьби з російською пропагандою в Європі й звернулася до всіх регуляторних органів європейських країн, щоб ті виявляли та зупиняли прояви російської дезінформації. Європейська платформа виступила головним координатором моніторингу: усі зафіксовані випадки EPRA збирає на своєму офіційному сайті й повідомляє про заходи регуляторів щодо виявленої російської пропаганди. Керівництво платформи переконане, що європейські регулятори спостерігають за висвітленням у медіа ситуації в Україні й визначать необхідні методи реагування.
Правління EPRA повідомило всіх колег, що днями Роскомнагляд змусив російські ЗМІ публікувати лише інформацію з офіційних ресурсів влади Росії.

 🔘 CDMSI
Росія не буде представлена в роботі Керівного комітету Ради Європи з питань медіа та інформаційного суспільства (CDMSI) і його комітетах.

 🔘 ЄС
ЄС увів санкції проти державних ЗМІ RT / Russia Today і Sputnik у ЄС.
Терміново зупинено в ЄС або спрямоване на ЄС мовлення Sputnik і RT / Russia Today (RT English, RT UK, RT Germany, RT France та RT Spanish).

 🔘 Google, Apple Inc.
RT та Sputnik заблоковано в магазинах застосунків у Європі.

Liked the article?
Help us be even more cool!