ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

28 лютого - прес-конференція "Основні медійні тренди першої передвиборчої кампанії-2019. Попередній аналіз"

21.02.2019, 08:00
Фото - ukrinform.ua

28 лютого у Києві відбудеться прес-конференція ГО “Інститут масової інформації” та ГО “Детектор медіа” на тему: “Основні медійні тренди першої передвиборчої кампанії-2019. Попередній аналіз”.

Прес-конференція буде присвячена результатам незалежних моніторингів новин у інтернет-медіа з акцентом на дотриманні стандартів напередодні виборів та поширення меседжів російської пропаганди.

Місце: ІА “Укрінформ” (вул. Б. Хмельницького, 8/16, м. Київ).

Дата та час: 28 лютого з 11:00 до 12:00.

Учасники:

  • Оксана Романюк, виконавча директорка ГО “Інститут масової інформації”;
  • Наталя Лигачова, голова ГО “Детектор медіа”;
  • Галина Петренко, директорка ГО “Детектор медіа”;
  • Тарас Шевченко, директор Центру демократії та верховенства права;
  • Ольга Айвазовська, голова правління ВГО “Громадянська мережа “Опора”.

Під час прес-конференції медійні ГО «Інститут масової інформації» та «Детектор Медіа» презентують результати незалежних моніторингів новин в провідних інтернет-медіа та оцінку всіх інформаційних форматів на телебаченні, включно із новинами, ток-шоу, підсумковими програмами. Також будуть представлені дані моніторингу російських наративів в українських медіа та висвітлення подій в Україні рейтинговими російськими ток-шоу.

У свою чергу, ГО “Центр демократії та верховенства права” та ВГО “ОПОРА” нададуть оцінку перебігу передвиборчої кампанії в медіа, про перспективи законодавчих змін, а також особливості регулювання ЗМІ в передвиборчий період.

На захід запрошуються представники міжнародних організацій, громадського сектору та ЗМІ.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!