28 лютого - прес-конференція "Основні медійні тренди першої передвиборчої кампанії-2019. Попередній аналіз"
28 лютого у Києві відбудеться прес-конференція ГО “Інститут масової інформації” та ГО “Детектор медіа” на тему: “Основні медійні тренди першої передвиборчої кампанії-2019. Попередній аналіз”.
Прес-конференція буде присвячена результатам незалежних моніторингів новин у інтернет-медіа з акцентом на дотриманні стандартів напередодні виборів та поширення меседжів російської пропаганди.
Місце: ІА “Укрінформ” (вул. Б. Хмельницького, 8/16, м. Київ).
Дата та час: 28 лютого з 11:00 до 12:00.
Учасники:
- Оксана Романюк, виконавча директорка ГО “Інститут масової інформації”;
- Наталя Лигачова, голова ГО “Детектор медіа”;
- Галина Петренко, директорка ГО “Детектор медіа”;
- Тарас Шевченко, директор Центру демократії та верховенства права;
- Ольга Айвазовська, голова правління ВГО “Громадянська мережа “Опора”.
Під час прес-конференції медійні ГО «Інститут масової інформації» та «Детектор Медіа» презентують результати незалежних моніторингів новин в провідних інтернет-медіа та оцінку всіх інформаційних форматів на телебаченні, включно із новинами, ток-шоу, підсумковими програмами. Також будуть представлені дані моніторингу російських наративів в українських медіа та висвітлення подій в Україні рейтинговими російськими ток-шоу.
У свою чергу, ГО “Центр демократії та верховенства права” та ВГО “ОПОРА” нададуть оцінку перебігу передвиборчої кампанії в медіа, про перспективи законодавчих змін, а також особливості регулювання ЗМІ в передвиборчий період.
На захід запрошуються представники міжнародних організацій, громадського сектору та ЗМІ.
Help us be even more cool!