24 канал повідомив про переформатування, бо його переглядають переважно через смартфони
24 канал оголосив про переформатування, зокрема змінив форми подання новин, переорієнтувавшись на авторські проєкти.
Про це повідомляє "Детектор медіа" з посиланням на співвласника і генерального директора медіахолдингу "Люкс" (24 канал, "Люкс ФМ", "Максимум ФМ") Романа Андрейка.
За його словами, частину із запланованого в межах переформатування 24 канал уже зробив. Зокрема, наприкінці лютого в ефір вийшли нові проєкти "Ранок на 24-му", "Гуд Найт Юкрейн" та програма інтерв’ю "Перехресний допит".
Роман Андрейко пояснив, що переформатування пов’язане з тим, що протягом дня більшість користувачів переглядають новини через смартфони. За його даними, 75% користувачів переглядають новини на сайті 24 каналу через мобільні пристрої. Це спонукало телеканал до запуску нових форматів, форм і змісту подання інформації.
"Ми змінюємося. Ми адаптуємося під нові умови. Ми по-іншому почали розповідати. 75% мобільних користувачів – це ті, хто ввечері приходять додому й стають глядачами інформаційного каналу. Просто розказати їм, що сталося, – це почути з іншого боку екрана: "Так, дякую, капітане, ми вже знаємо". Їх треба чимось іншим дивувати", – розповів Андрейко.
Роман Андрейко розповів, що автори оновлених проєктів орієнтуються не на переповідання подій, а на їхнє оцінювання, зокрема суб’єктивне. "Автори проєктів, крізь призму свого досвіду готові взяти на себе відповідальність та оцінити події й розповісти, що вони означають", – пояснив він.
Крім того, 24 канал оновив лінійку: щодня о 20:00 виходять різні авторські проєкти. Також виходять документальні проєкти – "Спецслужби світу", "Мафії світу" та "Корпорації світу". У фільмах використовують хроніки та архіви, доповнюючи коментарями авторитетних людей у цих галузях.
Водночас поруч із авторськими проєктами лишаються й класичні денні та підсумкові випуски новин.
Як повідомляв ІМІ, 2 березня 5 канал повідомив про зміну програмної концепції та оновлення формату мовлення.
Help us be even more cool!