ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

"112 Україна" заявив про спробу тиску з боку голови фракції "Народного фронту"

18.12.2018, 12:38

Телеканал “112 Україна” заявляє про спробу тиску голови депутатської фракції політичної партії “Народний фронт” Максима Бурбака на канал, повідомляє 112.ua.

“..."112 Україна" знову став “незручним” для політиків. Зокрема, після чергового журналістського розслідування закрити телеканал вимагає його фігурант, голова депутатської фракції політичної партії “Народний фронт” Максим Бурбак”, – йдеться в повідомленні.

Канал зазначає, що вважає це тиском на роботу журналістів.

“Ми заявляємо про спробу застосування адміністративного ресурсу з боку представників коаліції. Ми закликаємо політиків зупинитися і не втручатися в роботу незалежних ЗМІ. Ми вимагаємо від “Народного фронту” та його лідера не використовувати телеканал “112 Україна” для власного піару”, – зазначає канал.

Генеральний продюсер телеканалу “112 Україна” Артем Марчевський вважає,  що “якби кожний фігурант журналістських розслідувань таким чином реагував на факти, висловлені журналістами, то в Україні давно би не залишилося незалежних ЗМІ”. “Слова Максима Бурбака – це чергова провокаційна заява, зроблена для власного піару. Закликати до закриття телеканалу через правдиві розслідування журналістів – це так само абсурдно як, наприклад, закликати до закриття партії “Народний фронт”, хоча більшість виборців і вважають, що її лідери не виконують своїх передвиборчих обіцянок”, – заявив Марчевський.

17 грудня під час Погоджувальної ради керівник фракції “Народний фронт” Максим Бурбак повідомив, що фракція звертається до Президента України з проханням розглянути на засіданні РНБО постанову Верховної Ради “Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" стосовно проросійських телеканалів “112 Україна” і NewsOne, повідомляє УНІАН з посиланням на прес-службу партії.

Бурбак зазначив, що 16 грудня в ефірі одного з цих з каналів транслювали фейк проти нього та представників “Народного фронту”.

“Вчора один з підконтрольних Кремлю і Медведчуку так званих телеканалів вилив проти мене низькопробний інформаційний бруд. Нічого іншого "Народний фронт" від телеканалу Путіна-Медведчука не очікував. На війні як на війні: ворог прагне знищити патріотичні українські сили. Але "Народний фронт" ніколи не піде на компроміси з тими, хто займається пропагандистською підривною роботою проти нашої країни”, – підкреслив Максим Бурбак.

“Тому ми підтримали звернення до РБНО щодо запровадження санкцій проти юридичних осіб “112 Україна” і NewsOne. Вкотре закликаємо членів фракції БПП та представників інших державницьких сил бойкотувати телеканали Путіна-Медведчука – “112 Україна” і NewsOne – та не відвідувати їхніх ефірів. Звертаємося до Президента нарешті розглянути на засіданні РНБО відповідну постанову Верховної Ради. Брехня і пропаганда не має нічого спільного зі свободою слова”, – заявив Максим Бурбак.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!