ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

"112 Україна" призначили перевірку щодо розпалювання ворожнечі та пропаганди РФ

21.02.2019, 14:45

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову виїзну перевірку супутниковому телеканалу “112 Україна” (ТОВ “Телерадіокомпанія “112-ТВ”, Київ). Таке рішення Нацрада ухвалила 21 лютого на засіданні, повідомляється на сайті регулятора.

Підставою для перевірки стали зафіксовані під час моніторингу висловлювання ведучого і гостей у студії, що свідчать про порушення норм законодавства, які забороняють пропагувати чи розпалювати національну, расову чи релігійну ворожнечу та ненависть, популяризувати чи пропагувати органи держави-агресора та їхні окремі дії, поширювати необ’єктивну інформацію.

Зокрема, такі порушення зафіксовані в передачах “Хто кому Рабінович” від 30 грудня 2018 року, у передачі “LIVE” 27 січня та в передачі “Велике інтерв’ю” від 16 лютого, гостем якої був екс-прем’єр-міністр України Микола Азаров.

Так, в передачі “Хто кому Рабінович” (з повтором 13.01.2019) ведучий Вадим Рабінович припустився висловлювань: “Скажите пожалуйста, это ничего, что сегодня спокойно с фашистскими флагами те, которые… ну, просто, молодежь не соображающая, и подстрекатели ходят по городу Киеву. Это нормально? Это ничего, что во многих военных подразделениях нашей страны татуировки, свастики. Это как? Соотносится с нашим завтрашним днем?”.

У передачі “LIVE” 27 січня, гостем якої був лідер партії “Опозіційна платформа - За життя” В.Рабінович, звучали його слова: “Хотите Украину, которая своими героями видит вот этих вот последователей фашизма, – выбирайте фашизм! Но скажите чесно: нам нравятся эти фашисты…  Нам навязывают эту искусственную какую-то идеологию “бандерштата”, а також інші висловлювання, в яких вбачається порушення норм чинного законодавства.

16 лютого у передачі “Велике інтерв’ю” Азаров назвав події Революції Гідності державним переворотом, а також заперечив наявність на Донбасі регулярних частин російської армії. “Но основа конфликта, запомните, – это государственный переворот. Не было бы государственного переворота, состоялись бы досрочные выборы – был бы Крым в Украине, и был бы Донбасс в Украине, был бы мир, согласие и стабильность”, “Это ясно показало националистический неонацистский характер пришедшей власти”, – звучали в ефірі твердження Азарова.

Крім того, зазначає Нацрада, 15 грудня 2018 року в ефірі телеканалу із вуст ведучого прозвучала інформація, яка була дубльована і текстом на екрані, про те, що у Вінниці 20 молодиків увірвалися до кафедрального собору після служби та вигнали звідти священиків. Інформація про захоплення собору згодом була спростована на сайтах Stopfake.org і Depo.ua. Однак у своєму телеефірі телеканал не спростував інформацію, “яка має ознаки поширення необ’єктивної інформації”.

Таким чином, Нацрада вбачає у поширених на телеканалі “112 Україна” програмах ознаки порушення абзаців четвертого і дев’ятого частини другої статті 6, пунктів а) та в) частини першої статті 59 Закону України “Про телебачення і радіомовлення” і частини першої статті 28 Закону України “Про інформацію”.

Також регулятор звернеться до регіональних компаній “Аріадна ТВ”, “Лідер ТВ”, “Партнер ТВ”, “ТВ Вибір” і “Новий формат ТВ”, які мовлять з аналогічною до “112 Україна” програмною концепцією, з проханням надати записи їхніх ефірів для аналізу.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!