ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Що писали харківські журналісти про нового голову Харківської держобладміністрації в грудні

17.12.2019, 12:53
Олена Лептуга
Фото з сайту pravda.com.ua
Фото з сайту pravda.com.ua

У листопаді Харківська область отримала нового голову обласної адміністрації. Досьє Олексія Кучера напередодні його призначення та новину про підписання президентом указу опублікували всі топові медіа регіону: 057.ua, Status Quo, Город Х, Kharkiv.Today, АТН. Однак після було певне затишшя. Тим цікавіше буде проаналізувати, як же харківські ЗМІ оцінили роботу Кучера після 30 днів на посаді. 

Офіціоз або ні

Нейтрально і в офіційно-діловому стилі ЗМІ написали про складання депутатських повноважень Олексієм Кучером (sq.com.ua2day.kh.uaatn.ua), про вибори його заміни у Верховній Раді (2day.kh.uaatn.uagx.net.ua), про розпорядження нового керівника області (057.ua2day.kh.uaatn.ua) та його візити на підприємства (sq.com.uasq.com.uasq.com.ua).

Натомість кадрові перестановки в ХОДА не всі видання висвітлювали незаангажовано. Порівняймо: 

(sq.com.ua)

2day.kh.ua

gx.net.ua

Перша любов

Про перший виступ на засіданні облради Олексія Кучера написали всі з названих ЗМІ, окрім Города Х.  Журналісти Kharkiv.Today присвятили цій події один матеріал («Кучер впервые выступил в Харьковском облсовете: о чем сказал глава ХОГА»), 057.ua – два («Кучер рассказал о новом «бюджете децентрализации»», «Депутаты облсовета поддержали программу Кучера по социально-экономическому развитию Харьковщины»), АТН – три («Я столкнулся с вакуумом, войдя в кабінет» Кучер впервіе выступил на сессии облсовета», «Бюджет-2020 станет бюджетом децентрализации, – Кучер», «На сессии облсовета в Харькове приняли бюджет-2020»), а Status Quo –  чотири («Кучер призвал депутатов к конструктивной работе», «Облсовет после дискуссии принял программу соцэкономразвития области», «Принят облбюджет-2020», «Кучер прокомментировал проект облбюджета-2020»).

Але в цьому випадку якраз спрацювало правило не кількості, а якості, адже єдиний матеріал Kharkiv.Today виявився найбільш оціночним:

«Алексей Кучер впервые взял слово на сессии Харьковского областного совета. Вначале — немного волновался, но потом эмоции улеглись.

Алексей Кучер презентовал Программу социально-экономического развития Харьковской области. Он озвучил несколько важных моментов и попросил ее поддержать. Неплохой украинский главы ХОГА приводим без перевода».

Проте цей цитатник навряд чи можна назвати таким, що порушує журналістські стандарти. 

Зустріч з Кернесом 

Найбільш очікувана подія – зустріч керівника області й керівника міста – та все, що їй передувало, не могла не зацікавити зазначені видання.

«Кернес звонил. Мы договаривались с ним встретиться. И если быть абсолютно откровенным, я не отказывал ему во встрече. Я сказал, что нужно будет учесть два момента: первый — встреча официальная, второй — мы обязательно обговариваем повестку дня. Конечно, мы найдем время для встречи, потому что нам нужно коммуницировать", — заявил  Кучер после сессии облсовета» (sq.com.ua), 

«Инициатива моя»: Кернес встретился с главой ХОГА Кучером» (057.ua),

«Встреча Алексея Кучера и Геннадия Кернеса состоялась на территории Харьковской облгосадминистрации 11 декабря. Об этом в своем Телеграм-канале сообщил мэр Харькова. Он, как и все граждане, записался на прием к Кучеру. Главной темой разговора стало строительство дороги через рынок «Барабашово»» (2day.kh.ua),

«Встреча первых лиц – харьковского мэра Геннадия Кернеса и харьковского губернатора Алексей Кучера – состоялась. Договорились дружить офисами, как минимум, по понедельникам, передавая друг другу информацию – далее цитата – «по теплу и горячей воде»» (gx.net.ua), 

«Ситуацию по строительству дороги через «Барабашово» обсудили Кернес и Кучер» (atn.ua).

Обіцянки-цяцянки 

Уже традиційно найбільш уважними до персони очільника Харківської області виявилися видання 057.ua і Status Quo. Вони зафіксували всі обіцянки Олексія Кучера: 

Повернути стадіон «Металіст» у власність області (sq.com.ua057.ua)

Забезпечити Вовчанський район Харківської області газом (sq.com.ua

Скоротити кількість чиновників ХОДА (sq.com.ua

Збільшити видобуток газу в Харківській області (sq.com.ua057.ua)

Чи зміниться ритори зазначених видань і чи виконає Олексій Кучер обіцянки, прочитаймо з місцевих ЗМІ, а поки визначимо, чи замовляв новий керівник області матеріали про себе.

Джинса

Харківським медіа не писали замовні матеріали про Олексія Кучера в аналізований період. Однак його ім’я було використане журналістами Status Quo для піару директора “Турбоатома” Віктора Субботіна. 

Візиту голови ХОДА на завод присвячені чотири матеріали: «К вопросу приватизации «Турбоатома» нужно подходить очень взвешенно – гендиректор предприятия Виктор Субботин», «Кучер посетил «Турбоатом»», «Визит губернатора на «Турбоатом». Фоторепортаж», «Требования Кабмина по повышению уровня уплаты дивидендов могут привести к остановке производства — гендиректор «Турбоатома»», однак тільки один з них має хоча б цитату Кучера.

Журналісти АТН також запропонували два матеріали про цю подію: один з них є передруком із сайту ХОДА («Кучер посетил «Турбоатом» и узнал о насущных проблемах»), а другий позитивно висвітлює діяльність підприємства: «Кучера поразило увиденное на «Турбоатоме»: губернатор провел рабочее совещание на предприятии».

Олена Лептуга, регіональна представниця ІМІ в Харківській області

Написання цього блогу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО «Інститут масової інформації» та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.  

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!
Хочете дізнаватися першими про нові дослідження інституту масової інформації? Підпишіться на розсилку!
Дякуємо за підписку!