ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Міжнародна організація IMS шукає медіарадника / медіарадницю в Києві

16.01.2025, 15:42
Фото – huskroua-cbc.eu

До 31 січня триває приймання заявок на вакансію медіарадника / медіарадниці представництва міжнародної організації International Media Support (IMS) у Києві. Про це повідомляється на сайті організації.

Що за організація

IMS підтримує місцеві незалежні медіа й організації з медіаадвокації в країнах, що потерпають від конфліктів, політичних трансформацій і авторитарної влади. Організація була заснована у 2001 році, підтримує незалежну журналістику, свободу слова й безпеку журналістів. 

Медіарадника / медіарадницю шукають у Європейський і глобальний відділ реагування представництва організації в Україні на повний робочий день. Очікувана тривалість працевлаштування: 12 місяців з можливим продовженням. Заробітна плата співмірна досвіду й політиці IMS.

Ключові функції і ключові обовʼязки:

  1. Стратегічний розвиток медіа.
  2. Стратегічний аналіз аудиторії й оптимізація контенту на основі даних.
  3. Розбудова потужностей.
  4. Консультації зі стабільності бізнесу.
  5. Аналіз перспективності медіа.
  6. Створення контенту й адвокація.
  7. Моніторинг і звітування.
  8. Взаємодія із зацікавленими сторонами.

Кваліфікації й навички 

Освіта: 

  • Бакалаврський або магістерський ступінь у журналістиці, медіастудіях, комунікаціях або іншій повʼязаній галузі.

Досвід: 

  • Від семи років досвіду роботи в журналістиці, медіаменеджменті, консалтингу чи іншій повʼязаній галузі.
  • Підтверджений досвід розроблення медійних бізнес-стратегій, розбудови аудиторії й розроблення планів стабільності.
  • Досвід роботи з різноманітними форматами медіа (друковані, цифрові, ефірні, мультимедійні) й у різних культурних контекстах.

Навички й компетенції:

  • Потужна обізнаність щодо журналістської етики, редакційних практик і медійного законодавства.
  • Експертність у підвищенні перспективності медійних організацій, зокрема фінансовому плануванні, здобуванні прибутку й аналізу ринку.
  • Виняткові навички комунікації, презентування й спілкування.
  • Здатність розробляти й проводити впливові тренінги та програми з розбудови потужностей.
  • Ознайомленість із цифровими інструментами й платформами для створення й поширення медіаконтенту.
  • Вільне володіння українською й англійською мовами.

Особисті риси:

  • Стратегічне мислення, орієнтованість на результат.
  • Високий рівень організованості й здатність керувати кількома проєктами водночас.
  • Потужна відданість свободі слова, різноманітності й інклюзивності в медіа.

Хто може подаватися

Подаватися можуть усі, хто має відповідні кваліфікації й навички, незалежно від расової, етнічної, релігійної чи культурної належності, статі, сексуальної орієнтації чи гендерної ідентичності.

Як податися

Резюме й заявку надсилати англійською мовою за формою не пізніше ніж о 23:59 за центральноєвропейським часом 31 січня 2025 року.

З питаннями щодо посади звертатися до тімліда національних програм у Східній Європі Ґоара Ходжаяна за адресою [email protected].

Liked the article?
Help us be even more cool!