Міжнародна організація IMS шукає медіарадника / медіарадницю в Києві
До 31 січня триває приймання заявок на вакансію медіарадника / медіарадниці представництва міжнародної організації International Media Support (IMS) у Києві. Про це повідомляється на сайті організації.
Що за організація
IMS підтримує місцеві незалежні медіа й організації з медіаадвокації в країнах, що потерпають від конфліктів, політичних трансформацій і авторитарної влади. Організація була заснована у 2001 році, підтримує незалежну журналістику, свободу слова й безпеку журналістів.
Медіарадника / медіарадницю шукають у Європейський і глобальний відділ реагування представництва організації в Україні на повний робочий день. Очікувана тривалість працевлаштування: 12 місяців з можливим продовженням. Заробітна плата співмірна досвіду й політиці IMS.
Ключові функції і ключові обовʼязки:
- Стратегічний розвиток медіа.
- Стратегічний аналіз аудиторії й оптимізація контенту на основі даних.
- Розбудова потужностей.
- Консультації зі стабільності бізнесу.
- Аналіз перспективності медіа.
- Створення контенту й адвокація.
- Моніторинг і звітування.
- Взаємодія із зацікавленими сторонами.
Кваліфікації й навички
Освіта:
- Бакалаврський або магістерський ступінь у журналістиці, медіастудіях, комунікаціях або іншій повʼязаній галузі.
Досвід:
- Від семи років досвіду роботи в журналістиці, медіаменеджменті, консалтингу чи іншій повʼязаній галузі.
- Підтверджений досвід розроблення медійних бізнес-стратегій, розбудови аудиторії й розроблення планів стабільності.
- Досвід роботи з різноманітними форматами медіа (друковані, цифрові, ефірні, мультимедійні) й у різних культурних контекстах.
Навички й компетенції:
- Потужна обізнаність щодо журналістської етики, редакційних практик і медійного законодавства.
- Експертність у підвищенні перспективності медійних організацій, зокрема фінансовому плануванні, здобуванні прибутку й аналізу ринку.
- Виняткові навички комунікації, презентування й спілкування.
- Здатність розробляти й проводити впливові тренінги та програми з розбудови потужностей.
- Ознайомленість із цифровими інструментами й платформами для створення й поширення медіаконтенту.
- Вільне володіння українською й англійською мовами.
Особисті риси:
- Стратегічне мислення, орієнтованість на результат.
- Високий рівень організованості й здатність керувати кількома проєктами водночас.
- Потужна відданість свободі слова, різноманітності й інклюзивності в медіа.
Хто може подаватися
Подаватися можуть усі, хто має відповідні кваліфікації й навички, незалежно від расової, етнічної, релігійної чи культурної належності, статі, сексуальної орієнтації чи гендерної ідентичності.
Як податися
Резюме й заявку надсилати англійською мовою за формою не пізніше ніж о 23:59 за центральноєвропейським часом 31 січня 2025 року.
З питаннями щодо посади звертатися до тімліда національних програм у Східній Європі Ґоара Ходжаяна за адресою [email protected].
Help us be even more cool!