ІМІ запрошує 22 червня на презентацію дослідження стану соціальної реклами
22 червня з 10:30 до 13:30 в ІА Укрінформ відбудеться круглий стіл, на якому Інститут масової інформації та Центр громадянського представництва “Життя” оприлюднять результати аналізу стану соціальної реклами в Україні.
Як працює соціальна реклама для просування важливих для суспільства цінностей, зокрема громадського здоров'я та профілактики куріння?
Чи виникає потреба реформи цієї сфери? Якими мали б бути прозорі правила в галузі? Чи можливо напередодні виборів уникнути викривлень та використання соціальної реклами для політичних цілей?
Про це на круглому столі в Укрінформі поговорять представники громадськості, медіа та рекламного ринку, уряду та парламенту, експерти.
Учасники:
- Оксана Романюк, виконавча директорка Інституту масової інформації;
- Андрій Скіпальський, голова правління Центру громадянського представництва “Життя”, член Ради РПР;
- Вікторія Сюмар, голова Комітету ВРУ з питань свободи слова та інформаційної політики;
- Артем Біденко, державний секретар Міністерства інформаційної політики України;
- Роман Головенко, юрист Інституту масової інформації;
- Ірина Морозова, директор комунікаційних програм Vital Strategies, США;
- Уляна Фещук, заступниця голови Національної ради з питань телебачення та радіомовлення;
- Ярина Ясиневич, експертка Реанімаційного пакету реформ;
- Представник Міністерства охорони здоров’я України.
Програму круглого столу можна подивитися тут.
Організатори: Інститут масової інформації у партнерстві з Комітетом Верховної Ради з питань свободи слова та інформаційної політики, Міністерством інформаційної політики та Центром громадянського представництва “Життя”.
Адреса: вул. Богдана Хмельницького, 8/16, Київ, 01001, 2 зала.
Для контактної інформації: Оксана Левицька, [email protected], +380 (97) 813 93 44.
Help us be even more cool!