ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

До 7 листопада - реєстрація на онлайн-марафон Суспільного "Ведучий ранкового шоу" для дітей та підлітків

03.11.2021, 17:01

З 8 по 12 листопада Дитяча академія суспільного мовлення - PMA Juniors* - проведе безкоштовний онлайн-марафон “Ведучий ранкового шоу” для дітей та підлітків 12–14 років, які цікавляться темою медіа. 

Про це повідомляється на корпоративному сайті Суспільного..

Тренер курсу - ведучий міжрегіонального шоу “Ранок на Суспільному” Олександр Єльцов.

Дитина дізнається, яким має бути ведучий ранкових програм на телебаченні - о котрій має прокидатися, що він/вона робить перед початком ефіру та яку відповідальність несе як обличчя програми. 

На тренінгу розповідатимуть, без чого не обійтися ведучому та про лайфхаки професії: журналістські стандарти та етику, майстерність написання повного, збалансованого і лаконічного тексту, а також про те, що відбувається за лаштунками ранкового шоу та що краще одягнути для телевізійної зйомки. 

Ваша дитина навчиться:

  • презентувати себе з найкращого боку;
  • брати інтерв’ю й отримувати від співрозмовника необхідну інформацію;
  • основ медіаграмотності;
  • відрізняти правдиві інформацію, відео та світлини від неправдивих;
  • шукати й відбирати інформацію залежно від запланованого ефіру, публікації в соцмережах чи публічного виступу;
  • тренувати мовленнєвий апарат перед записом відео чи публічними виступами.

Для участі потрібно заповнити форму до 17:00 7 листопада. 

Час початку тренінгів - о 17:00, тривалість - година. Вебінари організують на платформі ZOOM, проте кількість учасників обмежена. Якщо у вас виникли додаткові запитання — звертайтеся за адресою [email protected]

PMA Juniors працює для дітей та підлітків, які цікавляться темою медіа. Головна мета проєкту - формувати високий рівень медіаграмотності в молоді. Дитяча академія допоможе реалізувати таланти, навчить критично оцінювати й аналізувати інформацію, яку дитина отримує зі ЗМІ, й покаже, як створювати якісний медіаконтент.

Академія суспільного мовлення - управління у складі департаменту з управління людськими ресурсами Національної суспільної телерадіокомпанії України, що займається навчанням працівників мовника, а також організовує навчальні та просвітницькі події щодо медіаграмотності для зовнішньої аудиторії у рамках програм корпоративної соціальної відповідальності телерадіокомпанії. 

Академія також реалізовує низку заходів у межах проєкту підтримки суспільного мовлення в Україні, який фінансують Європейський Союз в Україні, Європейська Комісія (Генеральний директорат з питань європейської політики сусідства та переговорів з розширення) й Міністерство закордонних справ Німеччини. DW Akademie співпрацює з BBC Media Action, аби підтримати становлення суспільного мовника в Україні. Ключовою метою є промоція суспільного мовлення через створення функціональної цифрової мультиплатформи ньюзрум та розвитку навчального центру Академія суспільного мовлення (Public Media Academy).

Liked the article?
Help us be even more cool!