ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

До 4 грудня – приймання журналістських матеріалів на конкурс про зміну культури ставлення до тварин

04.11.2024, 17:27

До 4 грудня триває приймання журналістських матеріалів на конкурс “Співпростір”, що покликаний змінити культуру ставлення до тварин в Україні. 

Конкурс організовує соціальна ініціатива Save Pets of Ukraine за підтримки компанії Kormotech та ГО “Інтерньюз-Україна”. 

Взяти участь можуть журналісти з усіх куточків України, яких цікавлять теми:

  • зоозахисту;
  • екології;
  • соціальної відповідальності;
  • інклюзії;
  • безбар’єрності.

Згідно з дослідженням, проведеним центром “Соціоінформ” на замовлення Save Pets of Ukraine у 2023 році, через війну кількість собак і котів у притулках у середньому зросла на 60% з початку 2022 року. У тилових областях кількість тварин у притулках збільшилася на 20–30%, а в притулках, що в прифронтових регіонах, – на 100%.

Також під час війни скоротилася кількість стерилізаційних програм, що сприяє розмноженню безпритульних тварин. Тож однією з ідей конкурсу “Співпростір” є привернення уваги суспільства до відповідального ставлення та захисту тварин і навколишнього середовища. Адже повномасштабне вторгнення загострило наявні проблеми зоозахисної сфери й створило нові виклики. 

Пропоновані тематичні вектори під час написання матеріалів:

  • Нове життя: історії адопції тварин під час війни.
  • Людина, тварина, середовище: найкращі практики рівноправного співіснування. Досвід України та світу.
  • Екоцид в Україні: вплив на екосферу та біорізноманіття. Взаємна підтримка: історії порятунку тварин (та їхніх людей) в Україні.
  • Пет-френдлі країна: відповідальне ставлення та безбар’єрне середовище для тварин.
  • Робота притулків для тварин в умовах війни: виклики та рішення.
  • Тварини і корпоративна соціальна відповідальність: зоозахисні ініціативи українського бізнесу.

Теми, до дослідження яких організатори хочуть заохотити та мотивувати створювати матеріали:

  • Чотирилапі герої: від бойових місій до терапії. Історії котів і собак, які рятують життя під час війни військовим та цивільним.
  • Тварини з інвалідністю: від психологічної допомоги до соціалізації в нових умовах.

Умови конкурсу:

  1. Опублікувати* в медіа матеріал на одну з тем, запропонованих організаторами, у період з 8 жовтня до 1 грудня 2024 року.
  2. Заповнити реєстраційну форму та надіслати посилання на опублікований матеріал та/або файл із ним**.

Дедлайн подання заявок – до 4 грудня 2024 року включно.

Згідно з тематикою та особливостями робіт, організатори визначать переможців, які отримають грошові винагороди: гран-прі – 30 тис. грн, призи за І, ІІ та ІІІ місця – 20, 15 та 10 тис. грн відповідно. 

Спеціальна відзнака за найоригінальніший формат висвітлення – 12 тис. грн. Також наш тематичний партнер заходу обере переможця, чия стаття буде опублікована на офіційному блозі сайту бренду суперпреміального харчування для котів та собак Optimeal.

Нагородження переможців конкурсу відбудеться 23 грудня 2024 року. Про час і місце проведення церемонії нагородження повідомлять згодом.

Контакти організаторів:

  • Валерія Волик, менеджерка із зовнішніх комунікацій Save Pets of Ukraine, +38(063)9859287, [email protected];
  • Анастасія Столяр, менеджерка із зовнішніх комунікацій Kormotech, +38(096)4184102, [email protected].

*До участі приймаються матеріали, опубліковані на шпальтах друкованих медіа чи на офіційних сайтах онлайн-медіа, випущені в теле- та радіоефірі в період з 8 жовтня до 4 грудня 2024 року включно. Публікації конкурсних робіт можуть бути продубльовані в офіційних акаунтах медіа в соціальних мережах чи на каналах YouTube, але публікації, зроблені ТІЛЬКИ в соціальних мережах, до участі в конкурсі не приймаються. Від одного журналіста може бути кілька публікацій. Кожен журналіст може взяти участь окремо, навіть якщо їхні матеріали опубліковані в одному ЗМІ. Якщо в одному виданні публікуються роботи кількох авторів, то кожен з них має право подавати свою роботу на конкурс окремо. Досить опублікувати матеріал онлайн та надати посилання на нього. Друкований варіант не є обов'язковим, і наявність друкованої версії не надає додаткових переваг.

**Для уникнення конфлікту інтересів до участі в конкурсі не допускаються співробітники Організатора, Інформаційного партнера, Партнерів та Спонсорів, організацій, які представляють члени журі, навіть якщо вони є вільними журналістами чи штатними журналістами за сумісництвом.

Дані про себе учасниця / учасник вносить у відповідні розділи онлайн-анкети для реєстрації, туди ж додає посилання на матеріал чи прикріплює файл. Надсилати матеріали поштою чи на електронну адресу не потрібно.

Liked the article?
Help us be even more cool!