Media Development Foundation починає набір учасників четвертої хвилі програми “Екстрений фонд порятунку українських регіональних медіа”. Програма спрямована допомогти редакціям, які вимушені працювати в критичних умовах через російську агресію.
Протягом шести місяців 20 редакцій оновлюватимуть знання у роботі з менеджментом, контентом та дистрибуцією. У межах кожного з цих напрямів учасники отримуватимуть практичні поради від професійних експертів та менторів. А саме:
- напрям “Менеджмент”: СЕО медіахолдинг “Має сенс” Валерій Гармаш, креативна директорка Platfor.ma Юлія Саліженко, консультантка із операційної ефективності, директорка БФ “Воля і Людяність” Анна Білик.
- напрям “Контент”: шеф-редактор новин та ведучий об’єднаного телемарафону на Суспільному Андрій Діхтяренко;
- напрям “Дистрибуція”: медіаменеджер, виконавчий директор “Української правди”, head of growth Media Development Foundation Андрій Боборикін, таргетолог, сценарист “Телебачення Торонто”, головний редактор проєкту “Амнезія” Назарій Шешуряк.
Разом із експертами учасники програми працюватимуть над:
- переформатуванням роботи редакції та оптимізацією робочих процесів;
- структуризацією редакційного workflow;
- переформатування маркетингових та діджитал відділів, SEO-аналізом сайтів;
- пошуком концептуальних рішень, які допоможуть медіа наростити читацьку аудиторію, покращити статистику та навчитись розуміти актуальні потреби ядра своїх читачів.
- збільшенням горизонту планування роботи медіа на 3-6 місяців.
Також Media Development Foundation фінансово підтримуватиме учасників проєкту для роботи в умовах війни.
Заповнити заявку можна тут до 3 липня. Оголошення учасників 8 липня.
Більше про програму – тут.
З запитаннями щодо проєкту звертатися до комунікаційниці Media Development Foundation Марина Клімчук – [email protected].