До 28 червня – приймання заявок на конкурс для гіперлокальних радіостанцій
Національна асоціація медіа (НАМ) оголосила конкурс на участь у програмі для гіперлокальних радіостанцій для зміцнення їхньої сталості, створення суспільно значущого контенту та розширення аудиторії.
Про це йдеться на сайті асоціації.
За умовами програми, НАМ обере п'ять радіостанцій з деокупованих територій або близьких до лінії фронту (отримають кошти на створення контенту – 450 тис. грн) та ще п'ять – із західних та центральних регіонів України (отримають 285 тис. грн).
Обрані гіперлокальні радіостанції отримають можливість проаналізувати свою аудиторію за допомогою досліджень, створити новий якісний контент і попрацювати з експертами, щоб покращити роботу.
Переможці конкурсу отримають:
- дослідження аудиторії;
- індивідуальні консультації експертів школи UMES та підтримку медіакомпаній з діджиталу, радіопрограмування, HR та продажів, маркетингу залежно від потреб медіа, які компанії втілюватимуть під керівництвом експертів;
- кошти на вироблення контенту, формат якого буде узгоджено з НАМ (не менш ніж 30 одиниць контенту);
- групові сесії з колегами для обміну досвідом;
- нові джингли.
Медіакомпанії-переможці реалізовуватимуть проєкт до кінця 2025 року.
Контент, який створюватимуть гіперлокальні радіостанції, стосуватиметься стійкості регіону, відновлення локального бізнесу, висвітлення роботи неурядових громадських організацій, волонтерів, лікарень, нагальної інформації про електро- та водопостачання в регіоні тощо. Згодом організатори повідомлять детальніший перелік тем для створення контенту.
Реєстрація на конкурс за посиланням.
Організатор конкурсу звернув увагу, що учасники конкурсу “повинні відповідально поставитися до написання мотиваційного листа в анкеті, а також бути готовими до онлайн-співбесіди для уточнення інформації чи мотивації”.
Дедлайн подання анкет – 28 червня.
Оголошення результатів – 16 липня.
Help us be even more cool!