ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

До 28 червня – приймання заявок на конкурс для гіперлокальних радіостанцій

11.06.2024, 16:01

Національна асоціація медіа (НАМ) оголосила конкурс на участь у програмі для гіперлокальних радіостанцій для зміцнення їхньої сталості, створення суспільно значущого контенту та розширення аудиторії.

Про це йдеться на сайті асоціації.

За умовами програми, НАМ обере п'ять радіостанцій з деокупованих територій або близьких до лінії фронту (отримають кошти на створення контенту – 450 тис. грн) та ще п'ять із західних та центральних регіонів України (отримають 285 тис. грн).

Обрані гіперлокальні радіостанції отримають можливість проаналізувати свою аудиторію за допомогою досліджень, створити новий якісний контент і попрацювати з експертами, щоб покращити роботу.

Переможці конкурсу отримають:

  • дослідження аудиторії;
  • індивідуальні консультації експертів школи UMES та підтримку медіакомпаній з діджиталу, радіопрограмування, HR та продажів, маркетингу залежно від потреб медіа, які компанії втілюватимуть під керівництвом експертів;     
  • кошти на вироблення контенту, формат якого буде узгоджено з НАМ (не менш ніж 30 одиниць контенту);
  • групові сесії з колегами для обміну досвідом;
  • нові джингли.

Медіакомпанії-переможці реалізовуватимуть проєкт до кінця 2025 року.

Контент, який створюватимуть гіперлокальні радіостанції, стосуватиметься стійкості регіону, відновлення локального бізнесу, висвітлення роботи неурядових громадських організацій, волонтерів, лікарень, нагальної інформації про електро- та водопостачання в регіоні тощо. Згодом організатори повідомлять детальніший перелік тем для створення контенту.

Реєстрація на конкурс за посиланням.

Організатор конкурсу звернув увагу, що учасники конкурсу “повинні відповідально поставитися до написання мотиваційного листа в анкеті, а також бути готовими до онлайн-співбесіди для уточнення інформації чи мотивації”.

Дедлайн подання анкет – 28 червня.

Оголошення результатів – 16 липня.

Liked the article?
Help us be even more cool!