ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

До 26 січня - відбір на Школу медіаменеджменту

21.01.2021, 13:06

29 січня Фундація Суспільність за сприяння ГО “Інтерньюз-Україна” та “Детектор медіа” проведе в онлайні Школу медіаменеджменту.

Основна мета Школи медіаменеджменту – підтримати життєздатність регіональних медіа та інноваційних проєктів, розвивати журналістські навички і вміння створювати якісний контент та монетизувати його, навчати ефективного управління командою та просування бізнес-моделей в медіа. 

Спікерами Школи стануть успішні журналісти та медіаменеджери, які втілили не один проєкт і готові поділитися власним досвідом і напрацюваннями:

  • як розвивати ідеї і запускати медійні проекти,
  • як підбирати команди і робити їх успішними,
  • де шукати гроші і як заробляти,
  • як не втратити мотивації на цьому непростому шляху,
  • чому варто займатися стратегічним плануванням,
  • чи варто боятися професійного вигорання і чи може вщухнути креатив.

Взяти участь у Школі можуть журналісти з різних куточків України, які мають бажання навчатися медіауправлінню, реалізовувати ідеї власних проєктів чи розвивати вже запущені власні медіастартапи або шукають нові знання для їхнього розвитку.

Участь в онлайн-школі є безкоштовною.

Відбір відбувається на конкурсних засадах. Для участі потрібно заповнити цю форму до 12:00 26 січня.

Школа відбуватиметься онлайн (за допомогою платформи Zoom) 29 січня. Початок о 10:00.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами 067 444 56 80, 044 483 03 72 або souspilnistfoundation@gmail.com.

Цей захід став можливим завдяки фінансовій підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), що була надана через проект «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Ця програма зміцнює українські медіа та розширює доступ до якісної інформації.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!
Хочете дізнаватися першими про нові дослідження інституту масової інформації? Підпишіться на розсилку!
Дякуємо за підписку!