ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

До 17 травня - подання заявок на конкурс грантів “Медіаграмотність та стійкість до дезінформації”

26.04.2021, 17:00

“Медійна програма в Україні” (МПУ), що виконується неурядовою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує медійні організації, незалежні медіа та організації громадянського суспільства до подання проєктних пропозицій на конкурс “Медіаграмотність та стійкість до дезінформації”.

Internews співпрацюватиме з Міністерством культури та інформаційної політики (MКIП), щоб підтримати головну мету MКІП щодо заходів з медіаграмотності у 2021-2022 роках з метою підвищення обізнаності про медіаграмотність серед усіх вікових груп з акцентом на охоплення маргіналізованих громад та надання їм легкого доступу до ініціатив щодо медіаграмотності.

Internews підтримає проєкти, які допоможуть в реалізації одного з основних завдань “Медійної програми в Україні” – а саме, збільшення попиту населення на якісну інформацію, зокрема шляхом заходів із стимулювання медіаграмотності та критичного мислення:

  • підтримати та розширити зусилля з медіаграмотності, щоб охопити більше шкіл, або проводити заходи, спрямовані на охоплення окремих демографічних груп, таких як аудиторії певного віку, котрі мають певний професійний профіль / захоплення, особливо на Сході та Півдні.
  • покращити навички громадян у визначенні якісного медіаконтенту та підвищити їх стійкість до дезінформації.
  • популяризувати навички критичного мислення та інструменти боротьби з дезінформацією.
  • розширити наявні зусилля з медіаграмотності або інвестувати у способи зробити наявні інструменти більш ефективними та охопити ширшу аудиторію.
  • додати елементи дослідження до діяльності з медіаграмотності та критичного мислення, щоб перевірити їх ефективність та вплив, з метою вдосконалення та розширення сфери їх застосування.

Грантоотримувачі повинні продемонструвати плани щодо отримання думок та / або охоплення жінок та груп меншин.

Відбір проєктів базуватиметься на здатності заявників продемонструвати конкретні досягнення, які мають вплив – у цьому випадку бенефіціари програм з медіаграмотності стануть більш обізнаними щодо медіастандартів та стійкішими до дезінформації.

Середній бюджет наданих грантів становитиме 25 000 – 50 000 дол. США для проєктів тривалістю до шести місяців залежно від концепції, часових рамок та обсягу запропонованих активностей.

Проєкти можуть зокрема мати (але не обмежуватися) таку діяльність:

  • виробництво медіаконтенту, цікавого для широкого загалу, що стосується медіаграмотності та критичного мислення, використовуючи високоякісні візуальні ефекти, креативні концепції та інноваційні підходи до просування та впровадження ініціатив медіаграмотності.
  • проведення кампаній з медіаграмотності, спрямованих на конкретну аудиторію (наприклад, працівників супермаркетів, водіїв автобусів, вчителів, представників місцевого самоврядування, жінок з дітьми-підлітками тощо, а не просто окремих вікових груп). Це може передбачати роботу з нетрадиційними суб’єктами у якості партнерства, таких як приватний сектор, творчі класи, релігійні лідери, відомі особи тощо над ініціативами з медіаграмотності.
  • підвищення ефективності викладання медіаграмотності та критичного мислення в школах шляхом підготовки більшої кількості вчителів, співпраці з директорами шкіл щодо більш широкого впровадження медіаграмотності до навчальної програми, виступаючи за впровадження медіаграмотності як обов’язкової частини навчальної програми для початкових та середніх шкіл, виявлення бар’єрів на шляху впровадження медіаграмотності як обов’язкової частини шкільної програми та надання рекомендацій щодо їх подолання.
  • організація ряду заходів з медіаграмотності та критичного мислення, вивчення їх ефективності на шляху, щоб допомогти українцям захиститися від дезінформації.
  • підтримка заходів у бібліотеках, кафе чи інших громадських місцях, які вчать дорослих, як визначати маніпуляції та дезінформацію в традиційних ЗМІ, соціальних мережах та месенджерах.
  • створення активностей з медіаграмотності/критичного мислення, котрі будуть привабливі для громадянам похилого віку.
  • випуск розважального/комедійного ефіру та онлайн-контенту; міні-відео із впливовими особами; або інтерактивні вистави та ігри.
  • розширення заходів з медіаграмотності там, де ви вже продемонстрували успіхи.
  • проведення досліджень для вивчення ефективності ваших методів медіаграмотності.
  • проведення моніторингу засобів масової інформації для виявлення найбільш активних каналів дезінформації, розробка методологій виявлення дезінформації за допомогою наявного програмного забезпечення або проведення тренінгової діяльності для громадянського суспільства, журналістів та інших осіб існуючим методам виявлення дезінформації та моніторингу соціальних мереж, наприклад Digital Democracy Guide to Monitoring Social Media та інші.
  • проведення інформаційно-роз’яснювальних заходів для просування результатів моніторингу ЗМІ.
  • проведення громадських інформаційних кампаній з простими, зрозумілими та легкими для запам’ятовування повідомленнями про медіаграмотність, інформаційну гігієну, критичне мислення та / або стійкість до дезінформації. Ви повинні продемонструвати знання своєї цільової аудиторії, розуміючи платформи, які вони використовують, або найкращі способи їх охоплення, а також план того, як показати не лише те, що ви охопили цю аудиторію, але й те, що її розуміння цих концепцій покращилось після кампанії.

З інструкцією написання грантових заявок можна ознайомитися тут.

Проєктні пропозиції мають бути англійською та українською мовами та їх потрібно надсилати двома окремими файлами на електронну адресу UA-MPU@internews.org

У темі листа вкажіть: “USAID-Internews Media Literacy Contest”

Запитання приймаються по понеділках, середах та п’ятницях з 12:00  до 15:00  за цими телефонами 067-119-81-73; 067-341-42-46.

Кінцевий термін подання: до 17 травня 2021 р. до 18:00 год.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!