ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

До 15 жовтня - прийом робіт на конкурс “Фактчек для журналістів-початківців”

04.10.2018, 10:38

Чеська громадська організація Асоціація з міжнародних питань запрошує студентів-журналістів до участі у конкурсі “Фактчек для журналістів-початківців”.

Конкурс триває з 1 травня до 15 жовтня 2018 року.

Призи:

Перше місце – 5000 гривень.

Друге місце (п′ять) – 2000 гривень.

Третє місце (п′ять) – 1000 гривень.

Мета конкурсу - використання фактчек-методології серед студентів журналістики, посилення громадського контролю щодо висловлювань публічних осіб на регіональному рівні, активізація журналістів-початківців.

Учасники конкурсу: студенти факультетів та кафедр журналістики вищих навчальних закладів України.

Подавати роботи за посиланням https://www.checkregion-ua.info/reiestratsiia-dlia-uchasti-u-konkursi-faktchek-rosliduvan-2018/.

Фактчек-розслідування повинно відповідати критеріям конкурсної роботи.

Конкурсні роботи, які будуть відповідати усім критеріям, будуть опубліковані на інтернет сторінці www.checkregion-ua.info.

Конкурс “Фактчек для журналістів-початківців” здійснюється Асоціацією з міжнародних питань (АМО, www.amo.cz) в рамках проекту “Посилення громадського контролю в регіонах України ІІ” за підтримки Міністерства закордонних справ Чехії.

Конкурсні роботи оцінюватимуться фаховим жюрі, до якого ввійдуть організатори конкурсу та експерти.

Жюрі буде оцінювати роботи за наступними критеріями:

  • Актуальність та регіональність.
  • Ідентифікація та вибір заяв.
  • Правильне застосування фактчек-методу.
  • Стилістика та графічне оформлення матеріалу.

Додаткові бали отримають ті автори, матеріали яких були опубліковані у мас-медіа і за основу береться фактчек-розслідування надіслане на конкурс.

Результати конкурсу буде оголошено 31 жовтня 2018 року.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!
Хочете дізнаватися першими про нові дослідження інституту масової інформації? Підпишіться на розсилку!
Дякуємо за підписку!