8 серпня - вебінар "Office 365 для НУО: кому потрібен та які проблеми вирішує"
Програма технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) запрошує менеджерів українських неурядових організацій взяти участь 8 серпня у вебінарі “Office 365 для НУО: кому потрібен та які проблеми вирішує”. Про це повідомляється на сайті ГУРТ.
На вебінарі можна дізнатися:
- що таке Office 365 і як його використовувати в управлінні
- які проблеми вирішує перехід організації на платформу Office 365
- які можливості надають сервіси Office 365: Outlook, OneDrive, Office online, Teams, OneNote, Groups
- як оцінити внутрішні ресурси організації для роботи з Office 365
- кому НЕ потрібен Office 365
- як захистити свої дані, використовуючи Office 365
Спікер – тренер і консультант у сфері інформаційно-комунікаційних технологій для ОГС, ІТ спеціаліст із досвідом роботи в громадському секторі, співзасновник “Лабораторії цифрової безпеки” – організації, що працює для зниження ризиків та можливих наслідків загроз у цифровому світі для неурядових організацій – Максим Луночкін
Час проведення вебінару: 16:00-17:30 (тривалість – 1 год 30 хв)
Реєстрація за посиланням.
Зверніть увагу! Підключитися до вебінару потрібно о 15:55 (за 5 хвилин до початку). Підтвердження реєстрації та інструкції з налаштування комп'ютерного обладнання організатори надішлють зареєстрованим учасникам на вказану електронну адресу.
Вебінар “Office 365 для НУО: кому потрібен та які проблеми вирішує” відбудеться в рамках Програми технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) у співпраці з ініціативою Eastern Partnership Civil Society Facility, що фінансується Європейським Союзом.
Help us be even more cool!