ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

8 серпня - вебінар "Office 365 для НУО: кому потрібен та які проблеми вирішує"

06.08.2019, 16:19
Фото - gurt.org.ua

Програма технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) запрошує менеджерів українських неурядових організацій взяти участь 8 серпня у вебінарі “Office 365 для НУО: кому потрібен та які проблеми вирішує”. Про це повідомляється на сайті ГУРТ.

На вебінарі можна дізнатися:

  • що таке Office 365 і як його використовувати в управлінні
  • які проблеми вирішує перехід організації на платформу Office 365
  • які можливості надають сервіси Office 365: Outlook, OneDrive, Office online, Teams, OneNote, Groups
  • як оцінити внутрішні ресурси організації для роботи з Office 365
  • кому НЕ потрібен Office 365
  • як захистити свої дані, використовуючи Office 365

Спікер – тренер і консультант у сфері інформаційно-комунікаційних технологій для ОГС, ІТ спеціаліст із досвідом роботи в громадському секторі, співзасновник “Лабораторії цифрової безпеки” – організації, що працює для зниження ризиків та можливих наслідків загроз у цифровому світі для неурядових організацій – Максим Луночкін

Час проведення вебінару: 16:00-17:30 (тривалість – 1 год 30 хв)

Реєстрація за посиланням.

Зверніть увагу! Підключитися до вебінару потрібно о 15:55 (за 5 хвилин до початку). Підтвердження реєстрації та інструкції з налаштування комп'ютерного обладнання організатори надішлють зареєстрованим учасникам на вказану електронну адресу.

Вебінар “Office 365 для НУО: кому потрібен та які проблеми вирішує” відбудеться в рамках Програми технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) у співпраці з ініціативою Eastern Partnership Civil Society Facility, що фінансується Європейським Союзом.

Liked the article?
Help us be even more cool!