Фонд Томсон Ройтерз запрошує 5 жовтня взяти участь у презентації дослідження “Медіаспоживання та аналіз аудиторії в Україні”. Про це повідомляється на сайті фонду.

Фонд замовив дослідження, щоб надати незалежним медіа в Україні інформацію про ключову аудиторію та визначити додаткові заходи, які можуть зміцнити довіру до їх основної аудиторії. Звіт можна отримати тут англійською, українською та російською мовами.

Під час онлайн-дискусії українські медіаексперти розкажуть більше про те, як результати аналізу аудиторії впливають на роботу незалежних медіа.

Захід буде проходити українською мовою із синхронним перекладом англійською.

Спікери

Ніна Кур’ята – керівниця команди проєкту “Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства” Фонду Томсон Ройтерз;

Олег Науменко – координатор проєкту та радник з моніторингу і оцінки проєкту “Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства”, Фонд Томсон Ройтерз;

Оксана Романюк – виконавча директорка ГО “Інститут масової інформації”, членкиня Наглядової ради Суспільного мовника;

Олена Дуб – журналістка, медіаконсультантка і менторка з соцмедіа для проєкту “Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства” Фонду Томсон Ройтерз.

Захід розпочнеться об 11:30 (київський час), 9:30  (лондонський час).

Посилання на реєстрація – тут.

Дослідження було проведено за підтримки Міністерства закордонних справ, у справах співдружності і розвитку Великої Британії в рамках проєкту «Підтримка незалежних медіа у країнах Східного партнерства» спрямованого на розбудову спроможностей незалежних ЗМІ в Україні, Грузії та Молдові для створення якісної журналістики.