ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

5 жовтня - презентація дослідження Фонду Томсон Ройтерз "Медіаспоживання та аналіз аудиторії в Україні"

04.10.2021, 13:42

Фонд Томсон Ройтерз запрошує 5 жовтня взяти участь у презентації дослідження “Медіаспоживання та аналіз аудиторії в Україні”. Про це повідомляється на сайті фонду.

Фонд замовив дослідження, щоб надати незалежним медіа в Україні інформацію про ключову аудиторію та визначити додаткові заходи, які можуть зміцнити довіру до їх основної аудиторії. Звіт можна отримати тут англійською, українською та російською мовами.

Під час онлайн-дискусії українські медіаексперти розкажуть більше про те, як результати аналізу аудиторії впливають на роботу незалежних медіа.

Захід буде проходити українською мовою із синхронним перекладом англійською.

Спікери

Ніна Кур’ята - керівниця команди проєкту “Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства” Фонду Томсон Ройтерз;

Олег Науменко - координатор проєкту та радник з моніторингу і оцінки проєкту “Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства”, Фонд Томсон Ройтерз;

Оксана Романюк - виконавча директорка ГО “Інститут масової інформації”, членкиня Наглядової ради Суспільного мовника;

Олена Дуб - журналістка, медіаконсультантка і менторка з соцмедіа для проєкту “Підтримка незалежних медіа в країнах Східного партнерства” Фонду Томсон Ройтерз.

Захід розпочнеться об 11:30 (київський час), 9:30  (лондонський час).

Посилання на реєстрація - тут.

Дослідження було проведено за підтримки Міністерства закордонних справ, у справах співдружності і розвитку Великої Британії в рамках проєкту «Підтримка незалежних медіа у країнах Східного партнерства» спрямованого на розбудову спроможностей незалежних ЗМІ в Україні, Грузії та Молдові для створення якісної журналістики.

Liked the article?
Help us be even more cool!
Хочете дізнаватися першими про нові дослідження інституту масової інформації? Підпишіться на розсилку!
Дякуємо за підписку!