3 липня, о 18:00, відбудеться безкоштовний вебінар для медіа “Англійська чи (та) російська? Як медіа працювати з мовами на сайті, щоб не втратити читачів і репутацію”, який проведе агенція SEOforMedia.
Організатори зауважують, що цей вебінар – продовження їхнього дослідження мовних версій, яке показало:
- українська мова вперше обігнала російську за кліками й показами;
- російськомовна версія поступово втрачає трафік, але ще залишається помітною;
- англійська версія дає лише кілька % трафіку – хоч і має потенціал;
- органічний трафік падає у всіх – не лише через мову, але й через загальні зміни у видаванні Google.

На вебінарі говоритимуть про:
- коли англійська версія сайту – це стратегічна інвестиція, а коли – зайве навантаження;
- як формується англомовний трафік і які типові помилки заважають його зростанню;
- що робити з російською мовою на сайті: як ухвалювати зважені рішення залежно від аудиторії, регіону, типу контенту;
- типові технічні помилки під час роботи з мовними версіями – і як уникнути втрати трафіку.
Захід відбудеться в Zoom-форматі.
Для участі потрібно зареєструватися – тут.
3 липня – безкоштовний вебінар SEOforMedia про роботу з мовними версіями сайту
Зареєструватись