3 липня, о 18:00, відбудеться безкоштовний вебінар для медіа “Англійська чи (та) російська? Як медіа працювати з мовами на сайті, щоб не втратити читачів і репутацію”, який проведе агенція SEOforMedia.

Організатори зауважують, що цей вебінар – продовження їхнього дослідження мовних версій, яке показало:

  • українська мова вперше обігнала російську за кліками й показами;
  • російськомовна версія поступово втрачає трафік, але ще залишається помітною;
  • англійська версія дає лише кілька % трафіку – хоч і має потенціал;
  • органічний трафік падає у всіх – не лише через мову, але й через загальні зміни у видаванні Google.
Ілюстрація – SEOforMedia

На вебінарі говоритимуть про:

  • коли англійська версія сайту – це стратегічна інвестиція, а коли – зайве навантаження;
  • як формується англомовний трафік і які типові помилки заважають його зростанню;
  • що робити з російською мовою на сайті: як ухвалювати зважені рішення залежно від аудиторії, регіону, типу контенту;
  • типові технічні помилки під час роботи з мовними версіями – і як уникнути втрати трафіку.

Захід відбудеться в Zoom-форматі.

Для участі  потрібно зареєструватися – тут.

3 липня – безкоштовний вебінар SEOforMedia про роботу з мовними версіями сайту

Зареєструватись