ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

27 жовтня - національний тест з медіаграмотності

24.10.2022, 10:41

В Україні 27 жовтня вперше відбудеться національний тест з медіаграмотності. Проведуть його під час Глобального тижня медіаграмотності з ініціативи проєкту “Фільтр”, Міністерства культури та інформаційної політики України спільно з програмою USAID “Мріємо та діємо” та проєктом “Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність”, які виконуються IREX.

До участі запрошені всі українці. Кожен учасник зможе перевірити, наскільки добре вміє боротися з фейками та відрізняти ворожу пропаганду. 

Тест можна буде пройти онлайн лише 27 жовтня. Посилання на тест буде опубліковано в цей день на сайті “Фільтру”. Платформа для проходження тесту буде відкрита тричі на день протягом 30 хвилин. Початок тесту - об 11:00, 15:00, 19:00. 

Кожен учасник отримає сертифікат, а 30 учасників, які дадуть найбільшу кількість правильних відповідей за найшвидший час, отримають подарунки - планшети, павербанки, колонки, рюкзаки, худі та інше.

Національний тест з медіаграмотності - це частина заходів від “Фільтра”, присвячених Глобальному тижню медіаграмотності, який проводять у всьому світі 24-30 жовтня.

“У лютому 2022 року, незадовго до повномасштабної війни, “Фільтр” уже організовував національний урок медіаграмотності у партнерстві з МОН. Цей урок значно підвищив рівень зацікавленості темою медіаграмотності серед освітян України, а також залучив до онлайн-платформи “Фільтра” 100 тисяч вчителів. Сподіваємось, що національний тест з медіаграмотності користуватиметься таким же інтересом серед українців”, - розповідала керівниця проєкту “Фільтр” Валерія Ковтун.

“Україна була і досі стоїть на передовій у боротьбі з дезінформацією, адже ця боротьба в країні почалася задовго до того, як решта світу усвідомила, наскільки серйозною є ця проблема. Україна стала справжнім прикладом для інших, завдяки обміну досвідом у боротьбі з дезінформацією та використанню інноваційних методів та підходів, які розвиваються в країні, в тому числі таких як наша з вами ініціатива. Інфо-медійна грамотність — одна з ключових компетенцій, яка сьогодні потрібна кожній людині, особливо коли триває повномасштабна війна, що включає в себе гібридну”, - зазначила директорка IREX в Україні Мехрі Дракман.

Liked the article?
Help us be even more cool!