ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

24 жовтня - пресконференція "#Зрада vs #Перемога: що пишуть у Facebook, Instagram та Vkontakte про нову Раду"

11.10.2019, 11:28
Фоот - фейсбук Internews Ukraine‎
Фоот - фейсбук Internews Ukraine‎

У Києві 24 жовтня з 12:30 до 13:30 («Укрінформ», вул. Б. Хмельницького, 8/16) відбудеться пресконференція «#Зрада vs #Перемога: що пишуть у Facebook, Instagram та Vkontakte про нову Раду» за результатами перших двох тижнів роботи нового парламенту.

ГО «Інтерньюз-Україна» спільно з аналітичною компанією «Singularex» презентує результати дослідження українського сегменту соцмереж.

До участі запрошуються представники медіа та громадянського суспільства; аналітики медіапростору та виборчого процесу; експерти з інформаційних питань та усіх зацікавлених тематикою.

Реєстрація тут.

З дня першого засідання Ради IX скликання соцмережі прискіпливо слідкують за державотворчими кроками парламентарів та їхніх партій. Попередньо проналізувавши вплив Facebook, Instagram, VK на вибори, аналітики компанії «Singularex» та ГО «Інтерньюз-Україна» дослідили реакцію українських користувачів соцмереж на роботу нового парламенту.

Завдяки аналізу даних за допомогою Neural Networks та методів Artificial Intelligence ви дізнаєтеся:

  • які дії парламентарів викликали найбільше негативних реакцій у Facebook, Instagram, VK;
  • за що і кого найбільше критикують, а кого хвалять українські користувачі Facebook;
  • як соцмережі оцінюють роботу пропрезиденстької більшості;
  • чим відрізняється критика нового українського парламенту у VK;
  • як змінився віртуальний рейтинг партій в Instagram;
  • які прокремлівські меседжі про новий склад ВР проникли в український інфопростір сомереж.

Серед спікерів:

  • Андрій Кулаков, програмний директор ГО «Інтерньюз-Україна»;
  • Володимир Єрмоленко, головний редактор онлайн-платформи UkraineWorld;
  • Ірина Матвіїшин, журналістка та аналітикиня ГО «Інтерньюз-Україна»;
  • Євген Мусієнко, директор аналітичної компанії Singularex.

У період з 29 серпня до 15 вересня 2019 року експерти проаналізували:

  • більше 429 000 дописів у фейсбуці
  • майже 1 735 000 дописів у VK
  • майже 10 600 дописів в інстаграмі від користувачів, які позначили Україну як місце свого проживання.

Facebook-подія: https://www.facebook.com/events/2464913926956558/ 

Контактна особа: Надія Ущапівська, [email protected], 063 631 96 95.

Liked the article?
Help us be even more cool!