22 лютого – онлайн-тренінг "Монетизація локальних медіа під час війни"
14.02.2024, 15:11
22 лютого регіональний хаб Інституту масової інформації “Медіабаза.Чернігів” організовує онлайн-тренінг “Монетизація локальних медіа під час війни”. Захід відбудеться з 14:00 до 16:00.
Спікерки:
- Катерина Венжик, редакторка, медіаменеджерка, засновниця і СЕО Speka.Media, головна редакторка Delo.ua, керівниця спецпроєктів Liga.net;
- Юлія Даниленко, головна редакторка Speka.Media, AdSider, редакторка і авторка NV, аналітикиня VoxCheck.
Вони поділяться дієвими порадами та власним досвідом, як з медіа зробити бізнес і на ньому заробляти.
Говоритимуть про:
- Нудний і трудомісткий, але такий потрібний бізнес-план. Давайте ще раз порахуємо, скільки грошей у вас є, а скільки потрібно.
- Рецепт ідеального коктейлю: скільки людей у вас пишуть, а скільки продають?
- Джерела доходу медіа. Аудит наявних інструментів – від банерки до нативки. Чи все ви використовуєте?
- І знову про пропорції: пам’ятаймо, що медіа – це ІТ-продукт. А отже, вам потрібні в штаті відповідні спеціалісти. Поговоримо про in-house розробників.
- Рятівне (чи ні?) відео. Чи правда, що українці більше дивляться, ніж читають, і як на цьому заробляти?
- Зекономити й заробити завдяки ШІ: чи це реально і як не сісти в калюжу зі згенерованим контентом.
Тренінг є безкоштовним, але реєстрація обов’язкова до 20 лютого включно.
Усі зареєстровані учасники отримають на електронну пошту посилання на Zoom-конференцію, тому уважно вказуйте свою адресу.
У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся за телефоном 063 124 46 86, Світлана.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!
Інші анонси
01.08
До 10 березня – конкурсний відбір українських журналістів для престуру до Індонезії
Дедлайн: 10 березня
15.05
15–17 травня – конференція LMF "Називати речі своїми іменами: вибір, рішення, відповідальність"
Дедлайн: 15 травня
26.03
26 березня – тренінг від Медіабази Хмельницький про те, як писати про публічні закупівлі
Дедлайн: 25 березня