22-25 червня – продакшн-тренінг з мобільної журналістики (MOJO) у Львові
З 22 по 25 червня у Львові пройде продакшн-тренінг з мобільної журналістики (MOJO). Про це повідомляється на сайті Інституту регіональної преси та інформації.
Тренінг є частиною проєкту “Посилення стійкості українських медіа”, який впроваджується Фундацією “Ірондель” (Швейцарія) та IRMI, Інститутом регіональної преси та інформації (Україна). Фінансується Фондом “Швейцарська солідарність” (Swiss Solidarity).
Учасники дізнаються як техніки мобільної журналістики (MOJO) можуть підтримувати фактуальність та достовірність інформації, допомагати у протистоянні фейкам, підвищувати довіру до медіа, відповідати запиту суспільства на якісну журналістику.
У програмі:
- Технічні навички зйомки: принципи побудови кадру, використання штативу, мікрофонів та іншого обладнання.
- Правила монтажу, зокрема, швидкого на смартфоні.
- Техніки інтерв’ю як інструменту отримання інформації, принципи комунікації, сторітелінг із застосуванням візуалізації.
Тренінг включає презентації, практичну роботу та її обговорення. Під час навчання учасники створять відеосюжети за темами, які вони оберуть та узгодять із тренерами проєкту для поширення на платформах своїх медіа.
Важливі умови участі:
- участь можуть брати тільки представники медіа, які не є учасниками компоненту річної підтримки в рамках нашого проєкту.;
- медіа мають письмово гарантувати публікацію сюжету, створеного під час тренінгу, на власній платформі;
- учасники подають ідею сюжету на одну з чотирьох тем проєкту (соціальна згуртованість, висвітлення воєнних злочинів, відбудова/відновлення, безпека) з описом того, що саме планують знімати у Львові);
- від одного медіа може подаватись декілька учасників, але буде відібрано не більше одного;
- з відібраними кандидатами буде проведена онлайн-зустріч для оцінки рівня навичок та планування зйомок;
- бонус: учасники тренінгу отримають MOJO-обладнання, яке буде передано їхнім редакціям та має бути поставлено на баланс редакції.
Усі витрати, пов’язані з проїздом, проживанням та харчуванням, беруть на себе організатори.
До участі запрошуються практикуючі редактори та журналісти, які працюють в офіційно зареєстрованих локальних та гіперлокальних медіа.
Подати заявку на участь у тренінгу можна до 3 червня за посиланням.
Учасників, яких буде відібрано, організатори повідомлять заздалегідь.
Help us be even more cool!