ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Цукерберг за добу втратив $6 млрд через новину про використання даних користувачів соцмережі

20.03.2018, 11:02
Фото - скриншот з відео

Засновник Facebook Марк Цукерберг 19 березня втратив $6 млрд. Причиною стала новина про витік даних про користувачів соціальної мережі, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на CNBC.

Так, вчора акції Facebook впали на 8%. Причиною стала поява у вихідні інформації, що компанія Cambridge Analytica, яка вивчала переваги виборців в інтересах кампанії Дональда Трампа, використовувала дані більш ніж 50 млн осіб без їх згоди.

У результаті Цукерберг втратив $6,06 млрд, залишившись при цьому четвертою людиною в світі за розміром статку, вказує Bloomberg. Попереду нього лише Джефф Безос, Білл Гейтс і Уоррен Баффет.

Facebook зазначала, що не мала відношення до діяльності Cambridge Analytica. Проте скандал прокоментували в тому числі американські політики. Так, сенатор Марк Уорнер, який представляє Демократичну партію США, вказав, що політика Facebook нагадує часи Дикого Заходу.

При цьому в компанії з'ясували, що дані Cambridge Analytica надали її співробітники Джозеф Канселлор і Олександр Коган, які створили фірму Global Science Research.

Паралельно стало відомо, що незабаром може піти у відставку глава відділу безпеки Facebook Алекс Стамос. Приводом стали суперечки з приводу просування компанією політичної реклами під час президентських виборів у США.

Як повідомляв ІМІ, Facebook заблокувала роботу аналітичної компанії Cambridge Analytica і пов’язану з нею консалтингову фірму Strategic Communication Laboratories, які допомогли Дональду Трампу перемогти на президентських виборах у США 2016 року. У центрі скандалу опинився професор психології Кембриджського університету Александр Коган, який розробив мобільний додаток This is your digital life (“Твоє цифрове життя”).

Ця програма складала психологічні портрети користувачів на основі постів у Facebook, особистих даних, зазначених у соціальній мережі, і реакцій на публікації інших користувачів.

Liked the article?
Help us be even more cool!