ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Після втручання омбудсмена держпідприємство перенаправило запит, що очікував 8 місяців, належним розпорядникам

09.11.2017, 11:11
Фото - "Доступ до правди"

Державне підприємство “Національні інформаційні системи”, що підпорядковується Міністерству юстиції, перенаправило запит журналістки “Доступу до правди” належним розпорядникам через вісім місяців після його отримання. Про перенаправлення запиту державне підприємство повідомили листом, інформує “Доступ до правди”.

“На виконання вимоги Уповноваженого з прав людини, копії вашого запиту від 20.03.2017 було направлено всім розробникам зазначеного програмного забезпечення для розгляду та надання запитуваної вами інформації”, - йдеться у листі.

Запит був перенаправлений лише після того, як омбудсмен відкрив провадження проти держпідприємства та надіслав роз’яснення.

Журналістка “Доступу до правди” Наталія Патрікєєва в березні 2017 року запитувала обсяг коштів, які були залучені для створення сервісу “Онлайн-будинок юстиції” та копії відповідних документів, які це засвідчують, штатний розпис відділу, який працює із сайтом та відповідальних за технічне обслуговування сервісу.

У відповіді ДП НАІС спочатку повідомило, що не є розпорядником такої інформації, а в наступному листі зазначили, що над сайтом працює “невичерпна кількість осіб”.

В офіційному листі ДП НАІС зазначає, що повідомить про отримання відповіді від розробників.

Liked the article?
Help us be even more cool!