ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Міськрада Дніпра передбачила понад 25,5 млн грн для КП, що висвітлює діяльність у медіа

Міська рада Дніпра заклала на діяльність комунального підприємства “Організаційно-аналітична служба” в цьогорічному бюджеті 25 677 789 гривень. Це комунальне підприємство висвітлює діяльність міської ради в медіа.

Про це йдеться в рішенні міської ради про бюджет на 2024 рік. 

У пояснювальній записці до проєкту бюджету вказано, що ці гроші підуть “на оплату праці працівникам, комунальних послуг, оренду приміщення, придбання канцтоварів, висвітлення діяльності міської ради та її виконавчих органів у засобах масової інформації, послуги зв'язку для єдиної гарячої лінії міської ради, послуги, навчання”.

Організаційно-аналітична служба підпорядковується департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міськради. Загалом на діяльність департаменту закладено цьогоріч 67 464 979 гривень.

У системі електронних закупівель Prozorro з початку 2024 року вже є проведені тендери, за якими укладено договори, що стосуються висвітлення діяльності міської ради на загальну суму 13 258 608 гривень.  

У найдорожчому тендері на 4 350 000 гривень йдеться про те, що до кінця 2024 року має з'явитися 675 публікацій на місцевих та всеукраїнських інтернет-ресурсах. Зокрема 84 публікації мають бути на сайтах obozrevatel.com та rbc.ua.

У договорі  про співпрацю з радіо йдеться про 6750 публікацій, виходів протягом року на радіостанціях. Сума тендеру – 3 250 000 гривень.

У договорі про висвітлення діяльності на телебаченні йдеться про 11 послуг “комплексних розміщень” на 11 каналі та на каналі “Відкритий”. Цей договір розрахований на пів року. А саме до 30 червня 2024 року. Сума тендеру – 2 420 000 гривень.

Тендер на розміщення інформації в друкованих медіа на суму 3 238 608 гривень. Він розрахований до кінця року. Залучає такі видання, як “Дніпро вечірній”, “Вісті Придніпров'я” та “Наше місто”. Також є примітка, що матеріали слід розміщувати “на найбільш актуальних сторінках для регіональних читачів”.

Нагадаємо, 2023 року міська рада Дніпра витратила на власну промоцію понад 25 мільйонів гривень. Ці підрахунки ґрунтуються на даних з тендерів на Prozorro.

Liked the article?
Help us be even more cool!