IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

22

67

2

24

Маріупольський телеканал МТВ видалив сюжет про екологічний флешмоб

Фото – Фейсбук МТВ

Маріупольський телеканал МТВ видалив сюжет про екологічний флешмоб, який проходив у місті 5 червня. На каналі пояснили, що зробили це через скаргу коментатора, повідомляє “Детектор медіа” з посиланням на “Новини Донбасу”.

Ще ввечері 5 червня відеоролик був розміщений на сайті телеканалу, а також на його офіційних сторінках у соцмережах. Проте 6 червня ролик був видалений. Однак сторінка із сюжетом збереглася в Google-кеші.

Крім цього, інформація про флешмоб, на який прийшло понад 1000 осіб, не була озвучена у випуску новин МТВ ні за 5, ні за 6 червня, а також видалена з порталу MRPL.city, який теж пов’язаний з “Метінвестом”. У мережі зберігся кеш публікації.

5 червня в Маріуполі пройшов флешмоб “Я хочу дихати”. Учасники вимагали від місцевих металургійних комбінатів компанії “Метінвест” забезпечити скорочення обсягу викидів.

Телеканал МТВ належить компанії “Метінвест” із групи СКМ Ріната Ахметова. Крім Ахметова (71,24%), ним володіють народний депутат “Опозиційного блоку” Вадим Новинський (11,41%) і два кіпрських офшори (6,65% і 5,7%), стверджують “Новини Донбасу”.

На каналі МТВ “Детектору медіа” пояснили, що сюжет про екологічний флешмоб було видалено тому, що людина, яка коментувала подію журналістам телеканалу МТВ під час флешмобу, поскаржилася, що не хоче бути в цьому матеріалі.

“Після виходу Маріупольської Служби Новин не було сенсу переробляти цей сюжет, тому що випуск новин із цим сюжетом пройшов повний цикл показів з повторами на наступний день. Тому було прийнято рішення видалити сюжет. На порталі MRPL.CITY із матеріалу про флешмоб за 5 червня також було видалено відео та пізніше відновлено текстовий варіант новини з фото”, – пояснили на каналі.

Як повідомляв ІМІ, 6 квітня 2017 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оштрафувала телеканал “МТВ” (ТОВ “ТРО “Маріупольське телебачення”) в розмірі 84 тис. грн за трансляцію російської передачі “Территория заблуждений”, зміст якої мав антиукраїнський характер.

Ще Новини