ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Інтер" заявив, що "Тріолан" вимкнув його незаконно

27.06.2017, 13:00

Телеканал “Інтер” заявляє, що відключення телеканалу в мережі кабельного провайдера “Тріолан” здійснено всупереч чинному договору і з порушенням прав глядачів. Про це повідомила прес-служба “Інтеру”.

На каналі зазначають, що договір про ретрансляцію “Інтеру” та інших телеканалів Inter Media Group в мережі кабельного оператора “Тріолан” був укладений у грудні минулого року з терміном дії до 31.12.2017 року і на сьогодні договір є чинним.

При цьому канал зауважує, що “Тріолан” протягом декількох місяців не оплачує ретрансляцію телеканалів Inter Media Group.

“Незважаючи на невиконання зобов'язань щодо оплати з боку “Тріолан”, ми продовжуємо виконувати всі свої зобов'язання за даним договором, в тому числі забезпечуємо доступ до якісного сигналу телеканалу “Інтер”, оскільки вважаємо, що інтереси глядачів є пріоритетними”, - заявили на каналі.

Наразі телеканал звертається до суду з позовною заявою про стягнення заборгованості за кілька місяців за чинним договором. “При цьому ми не припиняємо забезпечувати доступ до якісного сигналу, і будь-які проблеми з прийомом сигналу телеканалу “Інтер” в мережі Тріолан залежать виключно від виконання своїх зобов'язань цим кабельним провайдером”, - зазначили на каналі, порекомендувавши глядачам звертатися до “Тріолану” з вимогою забезпечити доступ до сигналу всіх телеканалів Inter Media Group.

Як повідомляв ІМІ, телекомунікаційна компанія “Тріолан” припинила мовлення телеканалу “Інтер” у своїй мережі через те, що втратив силу договір між компанією та каналом.

Liked the article?
Help us be even more cool!