ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Громадське радіо відкриває три вакансії: YouTube, PR та SMM

Громадське радіо шукає трьох фахівців або фахівчинь для підсилення власної команди: редактора/-ку YouTube, PR-менеджера/-ку та SMM-спеціаліста/-ку. 

Про це команда повідомила на своєму сайті.

Робота в Києві, офіс – у центрі міста. Співпраця з ФОП. Резюме надсилайте на пошту виконавчій продюсерці Ані Море, вказуючи в темі бажану вакансію. Пошта: [email protected]. Резюме без мотиваційного листа (чому подаєтеся саме на Громадське радіо, що можете запропонувати) та портфоліо (або прикладів робіт у форматі посилань) не розглядатимуться (а для SMM – без прикріпленого виконаного тестового).

Редактор/-ка YouTube

Обовʼязки:

  • Організація роботи оператор/-ок та визначення контенту для YouTube з ефіру впродовж тижня.
  • Підготовка заголовка, опису та планування публікації на YouTube.
  • Робота з дизайнеркою та SMM-командою.
  • Відбір та організація процесу створення коротких відео для промо проєктів у різних соцмережах (Twitter, Instagram / Facebook / Telegram). Публікація коротких відео.
  • Розроблення ідей та механіки втілення для нових відео та (або) форматів.
  • Контроль та участь у редагуванні відеоматеріалів, зокрема поставлення завдань монтажер(к)ам, розуміння віральності контенту.
  • Взаємодія з редакцією для забезпечення якісного та своєчасного виробництва контенту.
  • Пошук релевантних референсів.
  • За потреби керування в знімальному процесі.
  • Робота з аналітикою YouTube та інших соцмереж, участь у редакційних нарадах задля використання даних з аналітики в щоденній роботі.
  • Підготовка звітів щодо YouTube- та інших відеоскладових проєктів.

 Важливо:

  • Розуміння актуальності та віральності новинно-аналітичного контенту.
  • Вміння швидко реагувати на інфополе та перебудовувати контент-план за потреби.
  • Вміння писати клікабельні заголовки, зберігаючи коректне та виважене подання відповідального медіа.
  • Розуміння, як створити захопливий опис для відео в YouTube, як оформити та які акценти обрати для коротких відео в інші соцмережі.
  • Розуміння, як підготувати вдалу обкладинку, як працює композиція та як піймати увагу в диджиталі.
  • Готовність за потреби працювати в студії – створювати додатковий контент із бекстейджу.
  • Розуміння принципів побудови кадру, роботи зі світлом, кольором та візуальними елементами на відео.
  • Вміння монтувати, титрувати.
  • Вміння налаштовувати таргетовану рекламу, працювати зі страйками в YouTube.

Обовʼязково надсилати приклад відеопроєктів чи окремих відео та контенту з нього – портфоліо.

PR-менеджер/-ка

Обовʼязки:

  • Планувати промокампанії нових проєктів: від просування в диджиталі (робота у звʼязці з керівницею SMM), роботи з інфлюенсер(к)ами, пошуку партнерських проявів та колаборацій з іншими проєктами до зовнішньої рекламної кампанії. (І, звісно ж, готувати пресрелізи та ставити ТЗ дизайнерці для підготовки релізів – зручних для поширення.)
  • Просування (зокрема, платне) аудіоконтенту Громадського радіо на зовнішніх подкаст-платформах Apple Podcasts, Spotify, Amazon тощо.
  • Аналіз зовнішньої комунікації ГР, наших проявів та оновлення / створення PR-стратегії з урахуванням потреби просувати подкасти на подкаст-платформах (за потреби можливі додаткові консультації з іншими фахівчинями / фахівцями у сфері), робота в парі з дизайнеркою над оновленням брендбуку з урахуванням розширення присутності ГР в диджиталі.
  • Системна робота з брендом ГР: пошук партнерств та ініціатив, де експертність наших колег може знадобитися; організація тренінгів, лекцій та інших заходів для підняття видимості ГР; тісна співпраця з комерційним відділом з пошуку іміджевих проявів для ГР у форматі бартеру тощо.
  • Пошук, оброблення запитів та організація інформаційних партнерств із фестивалями, виставками, відкритими столами тощо (ефір + прояви в диджиталі або виїзна студія).
  • Підтримка участі ГР у журналістських конкурсах і преміях.
  • Розвиток Patreon (або іншої форми роботи зі спільнотою) Громадського радіо, комунікація з патрон(к)ами та розширення бази патронів.

Вимоги:

  • Портфоліо з успішними кампейнами чи промо проєктів.
  • Досвід від двох років у сфері зовнішніх комунікацій.
  • Розуміння сучасних, диджитальних інструментів просування (YouTube, Meta, Twitter).
  • Вміння чітко та зрозуміло формулювати ТЗ дизайнерці.
  • Хороші організаційні навички, вміння організації та контролю процесів.
  • Вміння в нетоксичну, екологічну комунікацію, здатність до самоорганізації.
  • Готовність до гнучкого графіка за потреби.
  • Фізична присутність у Києві.
  • Комунікабельність та готовність відвідувати публічні заходи, мережуватися.

Побажання:

  • Курси у сфері PR чи маркетингу будуть помічними.
  • Робота з просуванням медіапроєктів та бренду медіа буде перевагою.

SMM-спеціаліст/-ка

Обов’язки:

  • Ведення соціальних мереж (Instagram, Facebook, мінімально Telegram i Twitter) – створення новинних дописів.
  • Створення візуального контенту в співпраці з дизайнеркою.
  • Адаптація великих матеріалів під соцмережі (подкасти, публікації, інтерв’ю).
  • Пошук ситуативного контенту.
  • Створення Stories та Reels.

Вимоги:

  • Від двох років досвіду в SMM.
  • Розуміння медіасфери та журналістських стандартів.
  • Відповідальність та ініціативність.
  • Креатив.
  • Робота з графічними та відеоредакторами.

Робота віддалена або за бажанням кілька разів на тиждень в офісі в Києві. Часткова зайнятість (три-чотири дні на тиждень або більше за домовленістю).

Тестове завдання: підготувати допис із візуалом (вивчивши попередньо соцмережі ГР) за мотивами обраного подкасту Громадського радіо, який, на вашу думку, привабить авдиторію диджиталу.

Liked the article?
Help us be even more cool!