Facebook повідомив, що проплачену російську рекламу подивилися 10 млн людей у США
Компанія Facebook повідомила, що приблизно 10 мільйонів людей у США переглянули політичну рекламу, оплачену Росією, стосовно виборів 2016 року. Про це повідомляє Еспресо.TV з посиланням на EU vs Disinfo.
Згідно з повідомленням CNN, частка такої реклами в Facebook була орієнтована на штати Вісконсін і Мічіган, де різниця за кількістю голосів між двома кандитатами в президенти була дуже низькою.
З посиланням на джерела, у звіті CNN сказано, що реклама була орієнтована на основні демографічні групи та використовувала “розбіжності, спрямовані на те, щоб подолати безлад над рекламними кампаніями в Інтернеті, включно з пропагандою антимусульманських повідомлень”.
Нещодавно у Facebook виявили, що компанія "Агентство дослідження інтернету", відома як російська “фабрика тролів”, за 2 роки закупила в них на $100 тисяч політичної реклами, яка могла вплинути на перебіг президентських виборів у США в 2016 році.
В свою чергу, президент США Дональд Трамп назвав фейком російське втручання у вибори через Facebook
Через втручання Росії у вибори Конгрес США кличе на слухання Facebook, Google і Twitter.
Facebook вирішив залучити тисячу людей для перевірки реклами через скандал з Росією.
Google виявив докази того, що російські оператори експлуатували платформи компанії, намагаючись втрутитися в американські президентські вибори 2016 року.
Росіяни витратили понад $10 тис.на рекламу в Google перед виборами 2016 року.
Help us be even more cool!