ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Українські медійниці продовжують стикатись із сексуальними домаганнями в професійному житті – опитування ІМІ

08.03.2024, 15:00
Ілюстрація ІМІ
Ілюстрація ІМІ

Протягом останнього року 6% українських журналісток стикались із сексуальними домаганнями під час роботи.

Такими є результати анонімного кількісного онлайн-опитування журналісток методом персонального анкетування, проведеного Інститутом масової інформації 12–29 лютого 2024 року. В опитуванні взяло участь 124 українських журналістки, що працюють, з усіх регіонів України*.

Згідно з опитуванням:

  • 11% опитаних журналісток указали, що зазнають жартів, принижень, пов'язаних з тілом, сексуальністю;
  • 7% стикалися з небажаними дотиками, обмацуванням та іншими фізичними контактами;
  • 3% отримували натяки та пропозиції сексуального характеру з боку осіб, від яких перебували в залежності;
  • по 2% отримували натяки та пропозиції сексуального характеру з боку осіб, від яких перебували в залежності, а також домагання "послуга за послугу"**.

Найчастіше агресорами сексуальних домагань стають пересічні громадяни під час роботи над редакційним завданням та гості редакції, на це вказують 10% опитаних ІМІ респонденток. Другою категорією є люди при владі (посадовці тощо) – 6%. Від військових 3% респонденток зазнавали домагань. 

Експерти ІМІ також звертають увагу на той факт, що 2% респонденток зазначили, що постраждали під час роботи у своїй редакції та зазнавали сексуальних домагань від колег або керівництва.

*Дослідження проводилося методом кількісного анонімного онлайн-опитування за простою випадковою вибіркою серед потенційних респонденток – журналісток і редакторок, що працюють. Усього отримано 124 відповіді від українських журналісток з усіх регіонів України. Максимальна похибка становить 5%. Дослідження проводилося протягом 12–29 лютого 2024 року. 

**Сума відповідей не дорівнює 100%, адже респондентки могли обрати кілька з них.

Liked the article?
Help us be even more cool!