HOTLINE050 447 70 63
We are available 24/7
Leave your contact details
and we contact you
Thank you for reaching out

Or contact us:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

File a complaint

Три харківських телеканали вже півторамісяця без ефірного мовлення

07.11.2011, 01:44
«Півтора місяця без ефіру - і жодних спроб з боку влади та контролюючих органів сприяти відновленню мовлення телеканалів АТН, Фора, АТВК». Про це в суботу,  3 листопада, в Харкові на прес – конференції  заявили  керівники 3-х  телекомпаній.
«За цей час ми ще більше переконалися, що причина відключення - не суперечка чи непорозуміння між господарчими суб’єктами, а саме тиск влади на непідконтрольні ЗМІ. Адже санітарні органи не лише не виправили свої помилки у санпаспорті АТН, а знайшли ще й нові причини затримати його видачу»  - констатують менеджери харківських телекомпаній.
За словами медіакерівників,  телевежі продовжують не допускати фахівців телеканалів до своєї споруди заради відновлення мовлення безпосередньо від передавача. А провайдери все також не знаходять можливостей передавати сигнал від студій.
Як інформують директори на прес-конференції, прокурор міста Євген Попович у коментарях деяким ЗМІ вже звинуватив менеджерів телекомпаній у ненаданні необхідних документів.
Журналістам АТН не вдається отримати коментарі щодо ситуації з відключенням як і від місцевих посадовців, так і висновків перевіряючих з прокуратури.
«Разом з представниками прокуратури на телеканали прийшла ціла низка людей, які не представлялися, не надавали документів та не пояснювали свої повноваження. Лише представниця прокуратури заявила, що йдеться про технічних фахівців, які допомагають розібратись в причинах зникненні телесигналу. До того ж, ці пояснення були надані у доволі неввічливий формі та без посилання на нормативні акти » - розповідає директор АТН.
Телекомпанія "АТН" подала позов до  Дзержинського районного суду та Господарського суду Харківської області на харківського міського голову Геннадія Кернеса за наклеп на телекомпанію .За словами директора ТОВ "Телекомпанія "АТН" Олега Юхта, наклеп на адресу служби новин пролунав після закінчення останньої сесії Харківської міськради, яка  відбулася 28 вересня.
" Цей позов суди не хочуть приймати до розгляду. Наразі він так і не прийнятий і телекомпанія подала апеляцію на неприйняття цього позову" - заявляє Юхт.
Також низка судових позовів подана керівництвом телеканалів "Фора" і "Право-А/ТВК". Генеральний директор АТ "ТРК "Право-А/ТВК" Олена Баранник і генеральний директор ПрАТ "ТРК "Фора" Ірина Рубашко повідомили, що з літа не можуть зареєструвати в Департаменті реєстрації фізичних та юридичних осіб Харківської міськради зміни про зміну керівництва телеканалів (влітку вони були призначені гендиректорами).
«Заборони на реєстрацію пов'язані з тим, що кілька років тому на "Право-А/ТВК" і "Форі" змінилися акціонери, але зараз люди, що продали акції, подали позови про визнання цих угод недійсними» -  розповідають  медіакерівники.
Менеджери телеканалів подали відповідні позови, а також позови про зняття заборон на реєстраційні дії. І.Рубашко також подала позов з приводу рейдерського захоплення "Фори".
 
На думку  директорів  телекомпаній, змінити ситуацію можна лише через Київ, якщо у керманичів держави буде політична воля захистити вільні ЗМІ та свободу слова. «Перевірити це можна буде вже у понеділок, на міжвідомчий комісії при Президенті України, куди запрошені як директори АТН, Фори і АТВК, так і інші сторони конфлікту» - заявляють вони.
 
ІМІ
Liked the article?
Help us be even more cool!
Do you want to be first to learn about the new research of the Institute of Mass Information? Subscribe to the newsletter!
Thank you for suscribing!