У Києві презентують дослідження медіа-ситуації Півдня і Сходу України
Звідки отримують інформацію мешканці Півдня і Сходу України, в тому числі окупованих територій Донеччини, чи помічають джинсу та пропаганду, якої інформації бракує, а яка в місцевих медіа переважає — про це та інше презентують у спільному дослідженні Інституту масової інформації та GfK Ukraine.
12 квітня, середа
10.30
креативний простір "Часопис" (вул. Льва Толстого, 3)
У заході візьмуть участь:
Орен Мерфі, національний представник USAID/oti в Україні;
Оксана Романюк, виконавча директорка Інституту масової інформації;
Олена Голуб, медіа-експертка Інституту масової інформації;
Тетяна Костюченко, старша дослідниця, ГФК Юкрейн.
Акредитація на захід проводиться по електронній формі або за телефоном: 063-278-76-45.
Експерти Інституту масової інформації моніторили по дев’ять місцевих ЗМІ (два телеканали, три друкованих та чотири інтернет-видань) у восьми регіонах півдня і сходу України (Дніпро, Запоріжжя, Харків, Одеса, Миколаїв, Херсон, Сєвєродонецьк, Маріуполь та Краматорськ), на предмет які теми піднімаються у медіа найбільше, як висвітлюється тема АТО, скільки є “джинси”, якими джерелам інформації найчастіше користуються журналісти.
GfK Ukraine досліджували, звідки саме мешканці сходу та півдня України дізнаються новини, які теми їх найбільше цікавлять, а якої інформації бракує у ЗМІ, хто винен у війні на Донбасі та якого зовнішньополітичного курсу має дотримуватись Україна тощо.
На презентації буде синхронний переклад.
Дослідження проводилось за підтримки Української ініціативи зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) у січні-березні 2017 р.
Help us be even more cool!