ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

ЦПК подав до суду на Нацраду та Луценка через нібито соцрекламу на радіо і ТБ

23.04.2018, 14:43
Фото - detector.media

Окружний адміністративний суд Києва відкрив провадження за позовом Центру протидії корупції (ЦПК) про визнання протиправним надання статусу соціальної реклами генерального прокурора Юрія Луценка, яку транслювали телеканали та радіостанції. Про це повідомляється на сайті ЦПК.

Центр протидії корупції подав адміністративний позов до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про визнання протиправними дій щодо визнання соціальною рекламою “Виконуємо закон. Встановлюємо справедливість”. Треті особи у справі - генеральний прокурор Юрій Луценко та громадська організація “Українська антикорупційна асоціація”.

Підготовче засідання призначили на 1 червня.

Надання рекламі статусу “соціальної” дозволило ставити її в ефіри телеканалів та радіостанцій безкоштовно, зауважує ЦПК.

“На нашу думку, Нацрада не мала права назвати прокурорський піар соціальною рекламою. Використовувати посаду генерального прокурора для політичного піару не припустимо. Ми б подали позов безвідносно прізвища генпрокурора. За таке зловживання службовим становищем потрібно нести відповідальність”, - зазначив голова правління Центру протидії корупції Віталій Шабунін.

Як йдеться в позові, у січні 2018 року в ефірах загальнонаціональних каналів та радіостанцій почали показувати рекламні відеоролики “Виконуємо закон, встановлюємо справедливість” та відтворювати аудіо як соціальну рекламу. У вказаних відеороликах розповідали про успіхи Генеральної прокуратури. ЦПК зазначає, що відеороликів було декілька варіантів і всі завершувалися однаково: “Виконуємо закон, встановлюємо справедливість. Юрій Луценко”.

В ЦПК вважають, що реклама має, швидше, ознаки політичної, а не соціальної. Надавши їй статус соціальної, Нацрада з питань телерадіомовлення порушила закон Закон України “Про рекламу”.

“Реклама містить відеофрагменти з зображенням Генерального прокурора Юрія Віталійовича Луценка, прізвища та імені Генерального прокурора Юрія Віталійовича Луценка, державну символіку (Державний прапор України), символіку прокуратури, що заборонено”, - йдеться в позові.

При цьому, зауважує ЦПК, у соціальній рекламі заборонено використовувати символіку держави чи держорганів, згадувати офіційні назви держорганів чи осіб, які обіймають керівні чи політичні посади, пропагувати з метою вплинути на позицію глядача чи слухача щодо певного суспільно важливого питання.

Liked the article?
Help us be even more cool!