IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2017 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

18

54

5

21

Сенат США зажадав від Facebook звіту про фінансування політичної реклами з-за кордону

Керівник комітету Сенату Конгресу США з розвідки Річард Берр заявив, що він хоче отримати “повну звітність” від Facebook Inc. і інших компаній – операторів соціальних мереж – про іноземне фінансування політичних рекламних кампаній. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на Bloomberg.

“Тепер, після того, як ми підняли тему соціальних мереж, нам надзвичайно важливо отримати повну звітність від усіх, хто працює в цій сфері, оскільки фактом є те, що іноземні гроші можуть бути використані для фінансування будь-яких дій в соціальних мережах”, – сказав Берр.

Він також заявив, що хотів би поцікавитися у Facebook і в інших компаній – операторів соціальних мереж – чи відомо їм щось про іноземне фінансування політичних рекламних кампаній Дональда Трампа і Хілларі Клінтон.

У свою чергу, сенатор-демократ Марк Уорнер хоче домогтися того, щоб представники компаній Facebook і Twitter дали свідчення перед Сенатом, повідомляє видання The Hill. На думку Уорнера, російські агенти нібито використовували Facebook для просування протестів у США, включаючи антиміграційні виступи в серпні 2016 року під час президентської кампанії.

Минулого тижня Facebook поділився деякими деталями з Уорнером щодо втручання Росії у вибори, яке нібито мало місце, нагадує видання.

Сенатор 12 вересня заявив, що компанія не повідомляла йому, що росіяни нібито створювали сторінки, де містилася інформація про антиміграційні і антимусульманські мітинги.

“Я розчарований тим, що Facebook не поділився зі мною інформацією про те, що росіяни підштовхують людей до антиміграційних мітингів (…) Я думаю, що це верхівка айсберга. Припускаю, що далі буде більше”, – сказав Уорнер журналістам.

Відзначається, що Берр і Уорнер обговорювали один з одним потенційне слухання в Сенаті.

Раніше директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос повідомив, що екаунти у соціальній мережі Facebook, пов’язані з Росією, два роки купували політичну рекламу, яка могла вплинути на ситуацію в США під час президентських виборів.

Ще Новини