IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

22

67

2

24

“Ера-Медіа” подала новий позов проти НСТУ – Аласанія

Компанія “Ера-Медіа” подала новий позов проти Національної суспільної телерадіокомпанії України. Про це Громадському повідомив голова правління НСТУ Зураб Аласанія.

За його словами, скасування ухвали суду про заборону трансляції ранкового шоу “Доброго ранку, країно!” компанії “Ера-Медіа” – це не останній крок у вирішенні конфлікту між двома медіакомпаніями.

“Ми знаємо, що така сама фігня вже зареєстрована в Деснянському суді. Ми не можемо знати, до скількох районних судів він (Андрій Деркач, власник ТРК “Ера”, народний депутат, керівник депутатської групи “Воля народу” – ред.) подав подібні скарги”, – сказав Аласанія.

Відповідно до ухвали, компанія “Ера-Медіа” має 15 днів на оскарження суду, а отже, програма “Доброго ранку, країно!” виходитиме ще 15 днів, говорить Аласанія.

Сьогодні, 12 липня, Святошинський районний суд Києва скасував свою ухвалу, якою раніше зобов’язав телеканал “UA:Перший” транслювати ранкову програму компанії “Ера-Медіа”.

Раніше прес-служба Святошинського райсуду Києва повідомляла, що суд перегляне своє рішення, яким заборонив припиняти трансляцію програми “Доброго ранку, країно!” на телеканалі “UA:Перший”.

Припинення трансляції вимагала Суспільна телерадіокомпанія, яка вирішила не продовжувати договір з виробником програми “Ера-Медіа”.

9 липня голова правління Суспільного Зураб Аласанія повідомив Громадському, що НСТУ отримала нову ухвалу суду з приводу компанії “Ера-Медіа”, про існування якої їм раніше не було відомо.

27 червня суд задовольнив заяву “Ера-Медіа”, яка забороняла Суспільній телерадіокомпанії припинити трансляцію програми.

Команда “Доброго ранку, країно!” вважає закриття програми  “черговим наступом влади на свободу слова”.

Як зазначає “Детектор медіа”, ведучі програми “Доброго ранку, країно!” Тетяна Терехова та Антон Довлатов заявили, що “Суспільне телебачення, прикриваючись гаслами про захист свобод в Україні, насправді впроваджує жорстку цензуру”.

Програма “Доброго ранку, країно!” виходила на телеканалі “UA:Перший” з листопада 2017 року.

Як повідомляв ІМІ,  10 липня ведучі програми “Доброго ранку, країно!”, яку згідно з договором для Суспільного виробляло ТОВ “Ера-Медіа”, заявили, що її закривають через інтерв’ю з Юлією Тимошенко.

 

Ще Новини