Третина соцреклами на українському ТБ є прихованою комерційною або політичною рекламою
22.06.2018, 13:11
Близько 18% зовнішньої соціальної реклами в Києві і близько 33% соціальної реклами на телебаченні є прихованою комерційною або політичною рекламою, про що свідчать результати дослідження Інституту масової інформації (ІМІ) на замовлення Центру громадянського представництва "Життя", повідомляє Інтерфакс-Україна.
Згідно з дослідженням "Стан соціальної реклами. Майбутнє соціальної реклами в Україні", прихована реклама (комерційна або політична) під виглядом соціальної зафіксована як на телебаченні (третина всіх зразків), так і в зовнішній рекламі Києва (близько 18%).
Також зазначається, що на телебаченні від усіх зразків соціальної реклами 1/6 є рекламою у сфері громадського здоров'я.
Згідно з результатами дослідження, найбільше соціальної реклами (за кількістю ефірного часу і роликів) виходить на телеканалі Суспільного мовлення, який має бюджетне фінансування.
У сегменті зовнішньої реклами Києва соціальна реклама у сфері громадського здоров'я становить 1/10.
ІМІ за результатами дослідження підкреслює, що головними проблемами, які перешкоджають ефективному поширенню соціальної реклами, є: несплата частиною рекламодавців алкоголю і тютюну 5% відрахування; брак коштів на створення такої реклами; відсутність практики використання законодавчих можливостей безкоштовного розміщення соціальної реклами.
Для дослідження було обрано 9 загальнонаціональних телеканалів: "Новий канал", СТБ, ICTV, "UA: Перший", "1 + 1", "Інтер", "Україна", "Прямий" і "112 Україна", а також соціальну рекламу на зовнішніх носіях Києва. Моніторинг каналів здійснювався протягом двох годин прайм-тайму (з 19:00 до 21:00) в один з трьох днів (3, 4 або 5 квітня 2018 року). До моніторингу увійшли всі сюжети з маркуванням "соціальна реклама".
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!