IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

15

56

2

13

Дослідження

Моніторинг джинси у всеукраїнських друкованих та онлайн-ЗМІ. IІ квартал 2018

У другому кварталі 2018 року рівень джинси та неналежного маркування в інтернет-ЗМІ залишився практично незмінним порівняно з першим кварталом і становив 68 матеріалів (у першому кварталі – 73).  Водночас кількість джинси в друкованих ЗМІ зросла і становила 15 матеріалів (у першому кварталі – 10). Такими є результати дослідження матеріалів з ознаками замовності (джинси) в десяти […]

Моніторинг джинси у всеукраїнських друкованих та онлайн-ЗМІ. І-й квартал 2018 (оновлено)

У першому кварталі 2018 року рівень джинси в інтернет-ЗМІ зріс на 31% порівняно з останнім кварталом 2017 року. Такими є результати дослідження матеріалів з ознаками замовності (джинси) в десяти популярних українських інтернет-виданнях та в шести загальноукраїнських газетах (УНІАН, “Обозреватель”, “Цензор.нет”, 112.ua, “Страна.ua”, ТСН.ua, “Корреспондент.net”, “Українська правда”, “Ліга.net”, Укрінформ та “Факты и комментарии”, “Сегодня”, “Вести”, “КП […]

Моніторинг джинси у всеукраїнських друкованих та онлайн-ЗМІ. ІV-й квартал 2017

Найнижчий рівень замовних матеріалів у загальнонаціональних онлайн-ЗМІ у 2017 році зафіксовано в останньому 4 кварталі. 58 новин з ознаками замовлення виявив ІМІ за тиждень моніторингу десяти популярних інтернет-видань у 4 кварталі 2017 року. Абсолютна більшість (86%) — це політична джинса. У друкованих виданнях виявлено 15 таких публікацій. Для порівняння, у 3 кварталі за такий же […]

78% журналістів дратує джинса в медіа – опитування ІМІ

78% журналістів дратує джинса в медіа, якщо її помітили, тоді як 10% ставляться байдуже та 12% джинса не дратує. Такими є результати анонімного опитування, яке було проведено ГО «Інститут масової інформації» серед журналістів з усієї України у листопаді-грудні 2017 року. За даними ІМІ, виявилося, що 68% опитаних журналістів вважають джинсу синонімом корупції в медіа. Водночас […]

Аналіз опитування «Відверто про джинсу»

Мета: проведення дослідження для розуміння особистого ставлення українських журналістів до джинси. Обґрунтування методу дослідження: для проведення цього дослідження було використане анонімне анкетне опитування. Анкета заповнювалася особисто в електронному вигляді, тому всі впливи були мінімізовані. Анкета складалася з 16 запитань. На заповнення онлайн-анкети знадобилося не більше 10 хвилин. На деякі запитання можна було написати свій варіант […]

Джинса в регіональних медіа за вісім місяців 2017

З початку 2017 року найбільше матеріалів з ознаками замовлення серед регіональних ЗМІ розміщували у пресі Миколаєва — 13% від загальної кількості матеріалів, та Запоріжжя — 9%. Серед онлайн-ЗМІ антилідерами є Запоріжжя — 7% джинси у стрічці новин. Такі результати моніторингу матеріалів з ознаками замовлення у друкованих та онлайн-ЗМІ десяти регіонів України: Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, […]

Моніторинг джинси у всеукраїнських друкованих та онлайн-ЗМІ. ІІI-й квартал 2017

64 новини з ознаками замовлення виявив ІМІ за тиждень моніторингу десяти популярних інтернет-видань. Абсолютна більшість (87%) — це політична джинса. У друкованих виданнях виявлено десять таких публікацій, вісім — у газеті «Сегодня» та дві — у «Факты и комментарии». Для порівняння, у травні за такий же період була 61 джинсова новина в онлайн-виданнях і 17 […]

Моніторинг ІМІ: найбільше джинси — у Миколаєві, найбільший джинсовик — місцева влада Дніпра

Найвищий рівень джинси зафіксовано у друкованих виданнях Миколаєва — в середньому 15% від загальної кількості матеріалів, у Дніпрі та Харкові — по 8% матеріалів. Серед онлайн-ЗМІ антилідером виявились ЗМІ Дніпра — 8% матеріалів містили в собі ознаки замовлення. Такі результати моніторингу кількості замовних матеріалів у друкованих та онлайн-ЗМІ у 10 регіонах України (Запоріжжя, Ужгород, Одеса, […]