Або ж зв’яжіться з нами:
[email protected]
(050) 447-70-63
Роз’яснення Інституту масової інформації щодо реклами азартних ігор у медіа
Реклама азартних ігор у медіа: питання та відповіді
Сторінки медіа в соцмережах – регулювати чи залишити поза увагою
Протистояння держави та Telegram: відносини, в яких "все складно"
Пересування журналістів у комендантську годину: на фронті легше, ніж у тилу
Реклама азартних ігор у медіа: правила, заборони та приклади
Неочевидні загрози єдиної системи відеомоніторингу
Законодавство розрослося: що це означає для журналістів
Важливі для медійників дати: коли активуються нові норми Закону "Про медіа"
Інтерв'ю більше не є об'єктом авторського права: реформа медіа